Microsoft
56 reviews uit
1 bron
Het vertrouwenscijfer van 2.9 is gebaseerd op een grondige analyse van de 56 verzamelde reviews.
Om het vertrouwenscijfer te bepalen, gebruiken we een gewogen gemiddelde van de scores uit deze reviews. Dit houdt in dat elke review een score krijgt op basis van de gegeven beoordeling. Vervolgens berekenen we het gemiddelde van deze scores, waarbij we rekening houden met de hoeveelheid en de kwaliteit van de reviews van elk platform.
Daarnaast bekijken we de consistentie van de positieve en negatieve feedback en identificeren we terugkerende themaβs en patronen in de reviews. Dit zorgt ervoor dat het vertrouwenscijfer een nauwkeurige weerspiegeling is van de algehele klanttevredenheid en betrouwbaarheid van Microsoft.
Onze reviewpagina biedt samenvattingen van reviews van verschillende online platforms, zodat je snel en gemakkelijk een duidelijk beeld krijgt van een bedrijf.
We verzamelen en analyseren beoordelingen van diverse bronnen zoals Google, Yelp, Trustpilot en meer. Voor dit specifieke bedrijf hebben we 56 reviews van Trustpilot verzameld. We filteren de belangrijkste punten uit deze reviews en vatten ze samen, zodat jij niet door talloze recensies hoeft te bladeren.
Onze samenvattingen geven een overzicht van de sterke punten en verbeterpunten van een bedrijf, gebaseerd op de ervaringen van echte klanten. Hierdoor kun je beter geΓ―nformeerde beslissingen nemen en met vertrouwen kiezen.
Overzicht
Ervaringen met Reputatie
Samengevatte reviews β
Om het voor jou eenvoudiger te maken, vatten we elke review samen tot makkelijk te lezen taglines met behulp van AI.
Onze AI-technologie analyseert de volledige tekst van elke review en identificeert de belangrijkste punten en themaβs. Vervolgens creΓ«ert de AI beknopte taglines die de essentie van de review weergeven. Deze taglines geven je in één oogopslag inzicht in de kern van de feedback, zonder dat je door lange teksten hoeft te lezen.
Dankzij deze AI-gegenereerde samenvattingen krijg je snel een duidelijk overzicht van de ervaringen van andere klanten, zodat je gemakkelijker een weloverwogen beslissing kunt nemen.
- "Slechte service en klachtenafhandeling, productkwaliteit en garantie, waarde voor je geld en merkreputatie."
- "Geen goede service"
- "Moeilijk om contact op te nemen"
- "Ineffectieve chatervaring"
- "Probleem met telefoonondersteuning"
- "Slechtste service ooit"
- "Reis in het water laten vallen"
- "Onbekwaam beleid"
- "Klant is niets waard"
- "Problemen met verplichte updates"
- "Onvoorspelbare pauzering van updates"
- "Maffia bedrijf"
- "Schandalig bedrijf met maffia-achtige praktijken"
- "Dwingen van nieuwe outlook programma"
- "E-mails komen niet binnen in oude outlook"
- "Blokkeren van het account zonder duidelijke reden"
- "Onduidelijke instructies voor accountverificatie"
- "Gebrek aan efficiΓ«nte communicatie over afwijzingsredenen"
- "Herhaaldelijk verzoek voor accountverificatie zonder resultaat"
- "Verplichting om een nieuwe mailbox te gebruiken"
- "Langzaam en verwarrend"
- "Apart betalen voor Word"
- "Besluit om nooit meer een computer met Microsoft aan te schaffen"
- "hotmail werkt niet sinds vorig jaar"
- "nu werkt hotmail nog steeds niet"
- "slechte hulp van Microsoft via social media"
- "Problemen met identiteitsverificatie en service"
- "Stelen van games en accounts"
- "Dwingen om over te schakelen naar Microsoft"
- "Verlies van eigendom"
- "Blokkering van lokale accounts en verplichting tot online account"
- "Verplichting tot maandelijks abonnement voor gebruik van producten"
- "Verplichting tot delen van gegevens bij aanmaken online account"
- "Gebrek aan gebruikerscontrole over aangekochte producten"
- "Wisselen van wachtwoorden en geen normaal e-mailadres"
- "Beperkte muisfunctionaliteit en gebruiksgemak problemen"
- "Gebrek aan communicatie en privacyinbreuken door grote bedrijven"
- "Irritant stemgeluid en automatisch inschakelen"
- "Overmatig lullen en moeilijk uit te zetten"
- "Verwijderen van het programma is lastig"
- "Gebruikersonvriendelijk en boosheid opwekkend"
- "Moeilijk om klantenservice te bereiken"
- "Geen effectieve oplossing voor oplichtingsmails"
- "Lang wachten op hulp"
- "Slechte communicatie en ondersteuning van Microsoft"
- "Verschrikkelijk slechte service en hulp"
- "Gebrek aan live ondersteuning"
- "Onbegrip voor niet-technische klanten"
- "Gebrek aan telefonische ondersteuning"
- "Schandalige service en onwil"
- "Laptop nog steeds niet teruggekregen na drie weken"
- "Microsoft beweert niet zeker te zijn van eigendom ondanks documentatie"
- "Gebrek aan medewerking en begrip"
- "Minder dan één ster"
- "Onbereikbaar"
- "Bedankt voor de slechte service"
- "Een prutser"
- "Slechte klantenservice en zelfhulpopties"
- "Onmogelijkheid om medewerker te spreken"
- "Gebrek aan feedbackrespons"
- "Onnodige SPAM-e-mails en gebrek aan afmeldoptie"
- "Veel spam in Outlook"
- "Filters en beveiliging werken niet goed"
- "Privacy niet gerespecteerd, mailadres doorverkocht"
- "Licentiecode activeren mag niet"
- "Groot, ontiegelijk *** bedrijf"
- "App loopt vast na 2 klikken"
- "Moeite met activeren van licentiecode"
- "Prima hulp gekregen"
- "Veel geduld en hulp van agent Princy"
- "Hartelijk bedankt"
- "Updates en achtergrondprocessen hebben voorrang boven gebruikersprocessen"
- "User Surveillance staat standaard aan"
- "Updates plaatsen fake applicaties in start menu"
- "Veel processen leiden tot vertraging"
- "Microsoft houdt gebruikers tegen bij het uitvoeren van taken"
- "Infantiele voorwaarden en gelul op Microsoft 365 webpagina"
- "Te veel reclame"
- "Onleesbare inhoud door te veel reclame"
- "Oneerlijke reclame over zonnepanelen"
- "veel ongewenste software en bloatware"
- "licenties die worden gestolen en moeten worden vervangen"
- "trage opstarttijd na update naar Windows 11"
- "gedwongen gebruik van ongewenste software en reclame"
- "Hoge prijs voor niet functioneel product"
- "Slechte klantenservice en bereikbaarheid"
- "Oplichting"
- "Probleem met zakelijke e-mail"
- "Mensen vinden e-mails in spam"
- "Geen telefonische of online ondersteuning"
- "Lang wachten op ticket respons"
- "Onbeschoft en beledigend taalgebruik"
- "Problemen met het aanmaken van een nieuw account en pincode"
- "Geterroriseerd voelen bij het beheren van de computer"
- "Veel tijd en bijna onmogelijk om laptop naar wens in te richten"
- "Geleefd worden door een programma"
- "4 keer systeemherstel gedaan"
- "Microsoft is een ramp"
- "Geef mij maar Android... Veeel gebruiksvriendelijker"
- "Nooit een laptop met Microsoft Windows moeten kopen"
- "Goede klantenservice"
- "Betrouwbare producten"
- "Integratie tussen apparaten"
- "Waarde voor je geld"
- "Incompetente rommelaars"
- "Absolute onkunde"
- "Grote organisatie"
- "Niet presteren"
- "Slechte klantenservice en defecte producten"
- "Hoge kosten en tijd voor retourneren"
- "Lang wachttijd en slechte communicatie"
- "Rampzalige ervaring met Microsoft"
- "Vereist veel updates en afleidingen"
- "Vergt dagelijkse tijdsinvestering"
- "24-72 uur responstijd is te lang voor spoedproblemen"
- "Formulier invullen en lang wachten op reactie"
- "Gebrek aan spoed bij oplossen problemen"
- "Langdurige vertraging met kosten als gevolg"
- "Moet inloggen met een Microsoft-account"
- "Onnodige inlogstappen en gedoe"
- "Graag terug naar Windows 7 zonder inlogvereisten"
- "Wil zelf bepalen hoe ik inlog op mijn computer"
- "Veel mogelijkheden voor thuisgebruik en zakelijke doeleinden"
- "Eenvoudig vinden van benodigdheden en beschikbare downloads"
- "Soepele en professionele ondersteuning bij vragen of problemen"
- "Systeem werkt goed tussen verschillende apparaten en media"
- "ONTERECHT incasso van β¬99.99 zonder communicatie"
- "Onmogelijk om Microsoft te bereiken voor hulp"
- "Ongemakkelijke beveiliging en inlogprocedures"
- "Problemen met software-updates en prestaties van Windows"
- "Negatieve impact op overgenomen bedrijven"
- "Veel vereiste inloggegevens en beveiligingsmaatregelen"
- "Extreem slecht bedrijf in mijn opinie"
- "Game Minecraft veranderingen"
- "Data delen met branchepartners"
- "Microsoft account verwijderen als je het er niet mee eens bent"
- "Geen telefonisch contact mogelijk"
- "Gebrek aan reactie op e-mails"
- "Automatische incasso ondanks opzegging"
- "Slechte klantenservice en terugbetalingsbeleid"
- "Monopoliepositie van Microsoft"
- "Hoge kosten voor abonnement en onduidelijke verlengingsvoorwaarden"
- "Ongebruikelijk terugbetalingsbeleid en gebrek aan transparantie"
- "Problemen met aanschaffen van gamepass"
- "Moeilijk bereikbare klantenservice"
- "Gebrek aan duidelijke contactinformatie"
- "Werkt voor geen meter"
- "Moet bij elke login een nieuw wachtwoord aanmaken"
- "Moeilijk om een medewerker te spreken"
- "InefficiΓ«nte klantenservice"
- "Gebrek aan direct contact met medewerkers"
- "Onbereikbaarheid voor oudere klanten"
- "Moeten betalen voor Word wat vroeger gratis was"
- "Ongevraagd verandering van startscherm en zoekmachine bij updates"
- "Frequente updates met ongewenste veranderingen"
- "Waardeloze service"
- "Reactie duurt gemiddeld 23 uur"
- "Onbereidwillig om te helpen"
- "Langzame reactietijd"