6

Feestwinkel
6 reviews uit 1 bron

Ervaringen met Klantenservice en Klachtenafhandeling

6
Thumbs-Up 4
Thumbs-Down 4
De klantenservice en klachtenafhandeling van Feestwinkel lijken gemengde beoordelingen te hebben. Sommige klanten hebben geen slechte ervaringen gehad en prijzen de vriendelijke service, snelle oplossingen en goede klantenservice. Aan de andere kant zijn er klachten over het gebrek aan reactie op klachten, onredelijke retourvoorwaarden en hoge retourkosten zonder geld terug bij het uitpakken. Het lijkt er dus op dat de service en klachtenafhandeling van Feestwinkel verbeterd kunnen worden om alle klanten tevreden te stellen.

Samengevatte reviews

10
6 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Positieve ervaringen met snelle levering voor Koningsdag"
  • "Positieve ervaring met nieuwe online shop"
  • "Geen ervaringen met slechte klantenservice of klachtenafhandeling"
  • "Positieve ervaring met bestelproces en levering zoals aangegeven op de site"

2
8 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Onredelijke retourvoorwaarden en kosten"
  • "Hoge retourkosten en geen geld terug bij uitpakken"

2
9 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Pakje niet ontvangen"
  • "Geen reactie op klachten"
  • "Zelfgeschreven positieve reviews"
  • "Geen productkwaliteit en garantie"

10
10 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Snelle en perfecte oplossing van leveringsprobleem"
  • "Goede klantenservice van Feestwinkel"

10
1 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Vriendelijke service"

2
4 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Vertraagde levering en gebrek aan communicatie"
  • "Slechte klantenservice"