nationale nederlanden reviews en ervaringen van klanten
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Totaal
Nationale Nederlanden
Nationale-Nederlanden is een Nederlandse financiële dienstverlener die zowel particuliere als zakelijke klanten een breed scala aan verzekerings-, pensioen- en vermogensbeheerproducten biedt. Het bedrijf werd opgericht in 1963 na een fusie tussen De Nederlanden van 1845 en de Nationale Levensverzekeringsbank. Sindsdien heeft het zich ontwikkeld tot een van de grootste verzekeraars in Nederland. Nationale-Nederlanden maakt deel uit van NN Group, een internationale verzekerings- en vermogensbeheeronderneming met een sterke aanwezigheid in Europa en Japan. Het bedrijf staat bekend om haar klantgerichte aanpak en innovatieve oplossingen op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening.
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Alle reviews ( 75 )
Wauw, wat een Service!
Wauw, wat een Service! Initieel werd ik door wat collega's van NN afgehouden om mijn bestaande hypotheek om te zetten op korte termijn. Echter waren daar Raymond en Marina (achternaam weggehouden ivm privacy) die mij ontzettend goed hebben geholpen en mij weer enorm veel vertrouwen in NN als bedrijf hebben gegeven. Niets meer dan hulde voor deze werknemers van NN!
Nationale-Nederlande | Outstanding Customer Service Gevonden
Ik heb onlangs Nationale-Nederlanden ontdekt en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hun service. Ik was op zoek naar verzekeringen, pensioenen en bankzaken en de NN-website bood alle informatie die ik nodig had op een duidelijke en toegankelijke manier. Wat me het meest aansprak aan deze organisatie was hun klantenservice. Ik kreeg snel antwoord op al mijn vragen via e-mail en telefoon. De medewerkers waren zeer vriendelijk, professioneel en deskundig. Bovendien boden ze mij verschillende opties om uit te kiezen, waardoor ik gemakkelijk een beslissing kon nemen die paste bij mijn behoeften. Dit alles gaf mij veel vertrouwen in de diensten van NN. Al met al zou ik Nationale-Nederlanden zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar verzekerings-, pensioenen of bankproducten. Hun customer support is excellent!
Dolgelukkig dat mijn pensioen niet meer bij NN staat!
Ik ben dolgelukkig dat mijn pensioen waarde eindelijk is overgedragen van NN naar een betere pensioen aanbieder! Mijn NN pensioen is van mijnpensioenoverzicht.nl verdwenen en ik had het idee dat ik betutteld werd toen ik dit opgelost wilde hebben. In de trant van: "Heus, je pensioen is niet kwijt hoor - komt wel goed". Herstel bleek halfbakken, want de polis is blijkbaar gesplitst en overgegaan naar een nieuw systeem met nieuwe nummers. Met veel moeite is dit hersteld om later weer problemen te ervaren. Bij de aanvraag waarde overdracht werd gesteld dat ik geen aanspraken had bij NN, maar gelukkig had ik de originele papieren nog die mijn recht bevestigden. In deze fase heb ik gedreigd met vervolgstappen en er werd mij een prima consulente toegewezen die de overdracht uiteindelijk begeleidde. Zij hielp me door het proces en zorgde dat uiteindelijk het pensioen met veel pijn en moeite is overgedragen. Vijf sterren voor de consulente, 1 ster voor de NN IT systemen, 1 ster voor de eerste lijn klantenservice en 1 ster voor het stellen dat ik geen pensioenaanspraken had... Al met al, blij dat ik er weg ben, want ik hoop nog 35 jaar te werken en als het na 5 jaar al een ramp is om je pensioenaanspraken te vinden heb ik weinig vertrouwen in 2055... Alvorens je bij NN vandaan vlucht raad ik desalniettemin een check met een onafhankelijke pensioenadviseur aan. Tenslotte is het *altijd* essentieel om de papieren van je pensioenaanspraken te bewaren, maar bij NN nét even wat meer...
Ze willen ook digitaal doen hoor!
Je krijgt constant een brief dat je documenten op hun portal hebt, na 3 keer zon brief te hebben ontvangen maar eens gaan kijken op die portal. Wordt ik ineens gebeld door de jaren 80, dat ze de nationale nederlanden website niet meer terug hoeven want die stijl loopt zwaar achter. Ps als je van nn bent voeg een feedback form toe dan kun de slechte feedback in house houden. Heel radicaal, je zou er zelfs wat mee kunnen doen. Ps ps kunnen jullie die briefen die claimen dat jullie portal echt nodig is vervangen door plee papier dan heb ik er nog echt wat aan.
NN en adviseur leveren samen wanprestatie
Wil een rekening openen om een Stamrecht BV tot uitkering te laten komen. Kan niet direct via de site of call center van NN. Je wordt doorgestuurd naar een externe adviseur (uit het lijstje van NN) voor advies, welke ik helemaal niet nodig heb. Deze adviseur maakt de ene na de andere fout of zegt dat NN dit doet. Contact opgenomen met NN - zij geven geen commentaar en verwijzen naar de adviseur. Ondertussen loopt de tijd door - nog steeds kan de Stamrecht BV niet omgezet worden - en dus geen uitkering. Daarnaast extra kosten omdat er nu ook een jaarrekening voor 2024 opgemaakt moet worden. NN en de adviseur - verwijzen naar elkaar. Als klant sta je machteloos. Liefst zou ik helemaal stoppen met NN en deze adviseur
ik krijg geen contact met deze firma
ik krijg geen contact met deze firma, heb overduidelijk geen schuld aan een aanrijding van achteren met dashcam beelden erbij, proberen nog altijd te verhalen, krijgt de verklaring van getuige niet door, hoeveel bewijs moet je aanleveren voordat NN het snapt? ik ben zeer ontevreden, vandaag 9.00 gebeld krijg je te horen dat het kantoor gesloten is, het is gewoon donderdag
Niks deugt hier
Wat een schandalige organisatie is dit. Meermalen telefonisch verzocht om een jaaropgave voor de belastingaangifte. Telkens beloftes, telkens niet nakomen, telkens weer de mededeling dat het 5 tot 10 werkdagen duurt. Door dit bedrijf te laat met mijn belastingaangifte. Helaas bij dit bedrijf gekomen door overname polis van ABNAMRO en dan zo behandeld worden. Ik sluit hier NOOIT iets af, want ondertussen wacht ik nog steeds op iets dat standaard verstuuurd had moeten worden en gewoon in hun systeem zou moeten staan en met een klik in mijn mailbox zou moeten kunnen staan. Wat is het probleem???????
In 2008 een toekennningsbrief gekregen…wordt nu ingetrokken
In 2008 een toekennningsbrief gekregen voor pensioen ex-partner. 16 jaar later! 2024 brief had niet verzonden mogen worden u krijgt niets… glashard en dat terwijl ex wel van mij ontvangt van een pensioenuitvoerder.. Blijven keihard ontkennen ondanks stukken notaris. Mensen pas op…
proberen elke cent te pakken zonder enig respect voor de klant.
Een hypotheek van 195000 euro geheel in een keer afgelost via de notaris. Daarna keurig een bericht gehad dat de hypotheek volledig was afgelost. Twee maanden later berichten dat er met spoed binnen 3 dagen een bedrag van 12,37 euro betaald moest worden omdat de notaris een paar uur te laat geweest zou zijn ivm met achterstallige dagrente. Heel erg raar dus , zeker nadat er twee maanden daarvoor al aangegeven was dat alles netjes was afgelost en er geen contract meer was. Uiteindelijk wel betaald om de aangegeven juridische procedure door nationale nederlanden te voorkomen. Bij telefonisch contact werd er ook door nationale nederlanden aangegeven dat het van hun niet netjes was en dat dit niet had mogen gebeuren , met de vraag of ze dan 12,37 zouden terugstorten werd dan vervolgens weer agresief gereageerd en wederom met aangegeven dat Nationale Nederlanden hier recht op had en dat ik daarvoor wat meer begrip moest tonen. Ik denk dat de sponsoring van de rotterdamse marathon door nn wat duur was uitgevallen en daardoor dit hele rare gedoe. Ik denk dat het ook niet slim is om bij zulke lui ooit een verzekering af te gaan sluiten omdat ze waarschijnlijk nooit zullen gaan uitkeren bij een schade of iets want het gedrag is wel heel erg graaierig. Een hypotheek zal ik hier zeker ook nooit meer afsluiten.
Schrijf zelf een review
Anderen bekeken ook
We gebruiken affiliate links. Als je klikt en iets koopt, kunnen we een commissie krijgen zonder extra kosten voor jou. Bedankt voor je steun!