![]()
Nationale Nederlanden: Slecht of Succes? Wat Klanten Echt Over Nationale Nederlanden Zeggen!
Mijn indruk van Nationale Nederlanden
Ik vind dat de reviews over Nationale Nederlanden nogal wisselend zijn. Zelf heb ik goede ervaringen gehad met hun verzekeringen, maar ik merk dat veel anderen klagen over trage reacties van de klantenservice. Het zou echt top zijn als ze hier wat sneller op kunnen reageren, vooral als je snel hulp nodig hebt. Daarnaast praten veel reviewers over ingewikkelde polisvoorwaarden. Een duidelijkere uitleg of simpelere opties zouden hier zeker verbetering brengen. Aan de positieve kant waarderen mensen de uitgebreide dekking en de professionaliteit van het personeel, dus daar doen ze het goed!De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
ik krijg geen contact met deze firma
ik krijg geen contact met deze firma, heb overduidelijk geen schuld aan een aanrijding van achteren met dashcam beelden erbij, proberen nog altijd te verhalen, krijgt de verklaring van getuige niet door, hoeveel bewijs moet je aanleveren voordat NN het snapt? ik ben zeer ontevreden, vandaag 9.00 gebeld krijg je te horen dat het kantoor gesloten is, het is gewoon donderdag
Niks deugt hier
Wat een schandalige organisatie is dit. Meermalen telefonisch verzocht om een jaaropgave voor de belastingaangifte. Telkens beloftes, telkens niet nakomen, telkens weer de mededeling dat het 5 tot 10 werkdagen duurt. Door dit bedrijf te laat met mijn belastingaangifte. Helaas bij dit bedrijf gekomen door overname polis van ABNAMRO en dan zo behandeld worden. Ik sluit hier NOOIT iets af, want ondertussen wacht ik nog steeds op iets dat standaard verstuuurd had moeten worden en gewoon in hun systeem zou moeten staan en met een klik in mijn mailbox zou moeten kunnen staan. Wat is het probleem???????
In 2008 een toekennningsbrief gekregen…wordt nu ingetrokken
In 2008 een toekennningsbrief gekregen voor pensioen ex-partner. 16 jaar later! 2024 brief had niet verzonden mogen worden u krijgt niets… glashard en dat terwijl ex wel van mij ontvangt van een pensioenuitvoerder.. Blijven keihard ontkennen ondanks stukken notaris. Mensen pas op…
Onze Tiktok aanraders over nationale nederlanden reviews en ervaringen van klanten.
Ubezpieczyles siebie lub swoje mieszkanie w banku? Zostań do końca filmu! 📱500-835-020
Gisterochtend een productieve evaluatie gehad bij het ontbijt met René Bignell en Dave Lunenburg van Nationale Nederlanden. Samenwerken en vooruitgang bespreken is altijd inspirerend.
46-й Nationale Nederlanden Варшавський марафон, який відбудеться в неділю, 29 вересня, викликає в мене особливі емоції, адже рівно рік тому я сам долав ці 42 км. Це був неймовірний досвід, який назавжди залишиться в пам’яті. З самого старту відчувалася атмосфера єдності — тисячі бігунів із різних куточків світу об’єдналися в спільній меті. Траса, що проходить через сім різних районів Варшави, відкрила для мене місто з нового боку. Спочатку відчувалася легкість, але чим ближче до фінішу, тим більше випробовував власні сили, як фізичні, так і ментальні. Кожен кілометр був боротьбою — із собою, з втомою та сумнівами. Проте фінішний спурт, коли чуєш підтримку натовпу, дає друге дихання. Перетнути фінішну лінію — це момент абсолютної перемоги над собою, відчуття гордості, яке важко описати словами. Цей марафон не лише про біг, а про силу духу і внутрішню стійкість. Варшавський марафон став для мене символом досягнень і нових можливостей.
Slechtste reviews
NN en adviseur leveren samen wanprestatie
Wil een rekening openen om een Stamrecht BV tot uitkering te laten komen. Kan niet direct via de site of call center van NN. Je wordt doorgestuurd naar een externe adviseur (uit het lijstje van NN) voor advies, welke ik helemaal niet nodig heb. Deze adviseur maakt de ene na de andere fout of zegt dat NN dit doet. Contact opgenomen met NN - zij geven geen commentaar en verwijzen naar de adviseur. Ondertussen loopt de tijd door - nog steeds kan de Stamrecht BV niet omgezet worden - en dus geen uitkering. Daarnaast extra kosten omdat er nu ook een jaarrekening voor 2024 opgemaakt moet worden. NN en de adviseur - verwijzen naar elkaar. Als klant sta je machteloos. Liefst zou ik helemaal stoppen met NN en deze adviseur
Fraudulent scammers
Fraudulent scammers opgelichtdoordeverzekering.nl/
Telefonisch niet te bereiken omdat…
Telefonisch niet te bereiken omdat verbinding gewoon wordt verbroken na enkele minuten (3x). Klacht ingediend maar helpt niets. Klant staat niet voorop bij dit bedrijf. Vergelijkbaar met de rabobank. Lijkt wel of deze asociale bedrijven iets samen doen en dezelfde strategie gebruiken.....
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Gewoon goed en snel geholpen.
Fantastisch om snel een echt persoon te kunnen spreken die je vervolgens ook helpt. Het zou normaal moeten zijn, helaas is dit een positieve uitzondering.
Wauw, wat een Service!
Wauw, wat een Service! Initieel werd ik door wat collega's van NN afgehouden om mijn bestaande hypotheek om te zetten op korte termijn. Echter waren daar Raymond en Marina (achternaam weggehouden ivm privacy) die mij ontzettend goed hebben geholpen en mij weer enorm veel vertrouwen in NN als bedrijf hebben gegeven. Niets meer dan hulde voor deze werknemers van NN!
Nationale-Nederlande | Outstanding Customer Service Gevonden
Ik heb onlangs Nationale-Nederlanden ontdekt en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hun service. Ik was op zoek naar verzekeringen, pensioenen en bankzaken en de NN-website bood alle informatie die ik nodig had op een duidelijke en toegankelijke manier. Wat me het meest aansprak aan deze organisatie was hun klantenservice. Ik kreeg snel antwoord op al mijn vragen via e-mail en telefoon. De medewerkers waren zeer vriendelijk, professioneel en deskundig. Bovendien boden ze mij verschillende opties om uit te kiezen, waardoor ik gemakkelijk een beslissing kon nemen die paste bij mijn behoeften. Dit alles gaf mij veel vertrouwen in de diensten van NN. Al met al zou ik Nationale-Nederlanden zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar verzekerings-, pensioenen of bankproducten. Hun customer support is excellent!