3.5

Thuiscursus
4 reviews uit 1 bron

Ervaringen met Klantenservice en Klachtenafhandeling

3.6
Thumbs-Up 2
Thumbs-Down 4
De flexibiliteit van de studie en de mogelijkheid om contact op te nemen met docenten voor vragen worden geprezen, maar er zijn klachten over verouderde lesstof en oplichting. Helaas blijkt de klachtenafhandeling erg slecht en onpersoonlijk te zijn, zonder respons op ingediende klachten.

Samengevatte reviews

2
7 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "oplichters"

8
2 jaar geleden
  • "Flexibiliteit van de studie"
  • "Volledig en makkelijk te begrijpen studiemateriaal"
  • "Interactief leerproces met nuttige praktische opdrachten"
  • "Mogelijkheid om contact op te nemen met docent voor vragen en steun"

2
3 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Erg slecht en onpersoonlijk"

2
4 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Zwaar verouderde lesstof"
  • "Geen nut bij social media marketing"
  • "Geen respons op klachten"
  • "Geen regelmatige updates"