Zelf heb ik gemerkt dat Helpling vaak goed uit de verf komt als het gaat om de kwaliteit van de schoonmaak. Een keer was de schoonmaker echt grondig bezig en mijn huis zag er spik en span uit. Maar het is ook niet allemaal rozengeur en maneschijn. Er zijn momenten geweest dat afspraken last-minute werden afgezegd, wat natuurlijk best irritant kan zijn als je er al op zit te rekenen. Daarnaast vond ik één schoonmaakbeurt niet zo grondig als ik had verwacht, wat zeker beter kan. Het zou fijn zijn als Helpling wat consistenter kan zijn in hun service en minder last-minute veranderingen doorvoert.
De door ons geselecteerde videos.
Helpling Singapore reviews: Terrible Moving In cleaning service | PissedConsumer.com
Overrated Cleaning Products? Test them with me!
Booking reviews: No one care! They are just avoiding helping! | PissedConsumer.com
Persoonlijk ben ik echt tevreden over de kwaliteit van Helpling. Elke keer dat iemand langskomt, doen ze hun werk keurig en professioneel. Een keer had ik een probleem met een beschadigd meubelstuk na een schoonmaakbeurt, en Helpling reageerde snel en loste het zonder gedoe op. Toch zou het fijn zijn als ze hun garantievoorwaarden duidelijker communiceren, zodat je precies weet waar je aan toe bent als er iets misgaat. Dit zou de betrouwbaarheid nog verder verhogen.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Helpling echt goed. Voor wat ik betaal krijg ik altijd een grondige schoonmaak en vriendelijke service. Een keer waren ze iets langer bezig dan afgesproken, maar dat kwam doordat ze extra aandacht besteedden aan lastige plekken. Het zou nog beter zijn als ze een duidelijker prijsmodel aanbieden, zodat je precies weet wat je voor welke dienst betaalt. Ook zouden kortingen voor vaste klanten een leuke toevoeging zijn. Over het algemeen ben ik wel tevreden en vind ik het de investering waard.
Persoonlijk vond ik de klantenservice van Helpling redelijk goed, maar er waren zeker verbeterpunten. Een keer had ik een last-minute annulering van mijn schoonmaakafspraak zonder dat ik direct iets wist. Ik belde meteen op en moest toch een heel tijdje wachten voordat iemand me kon helpen. Het zou top zijn als Helpling sneller reageert op zulke situaties en duidelijker communiceert wanneer er iets gewijzigd wordt. Daarnaast zou een live chat optie handig zijn, zodat je meteen antwoord krijgt zonder te hoeven wachten aan de lijn. Zo wordt het voor klanten veel makkelijker en voelt het probleem sneller opgelost.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Helpling is meestal goed. De schoonmaker kwam altijd netjes op het afgesproken tijdstip, wat ik fijn vind omdat ik mijn dag dan goed kan plannen. Een keer had ik echter last-minute te horen dat mijn afspraak geannuleerd werd zonder dat er meteen een vervanger geregeld werd. Dat was best frustrerend omdat ik dan snel iemand anders moest zoeken. Het zou super zijn als Helpling beter kan opschalen of een backup-systeem heeft voor zulke gevallen. Verder is het retourneringsproces makkelijk te begrijpen, maar ik denk dat de communicatie bij problemen nog wat vlotter kan zodat je sneller weet wat de status is.
De eerste keer kwam iemand schoonmaken die er absoluut niks van bakte. Alles was nog vies en niks was schoon. Ik verhuur mijn appartement via Airbnb dus ik moest toen alles zelf nog een keer doen. Nu heb ik 10 dagen van te voren nog een afspraak gemaakt en die werd even 6 uur van te voren geannuleerd door Helpling. Nu kan ik WEER alles zelf doen terwijl ik er geen tijd voor heb en hier op gerekend had.
La app se llama Helpling, vos seteas tu precio, te armás un perfil y te empiezan a llegar ofertas. También acaba de desembarcar en Alemania la empresa Danesa “Happy Helpers” pero por ahora tiene poca oferta.
Respuesta a @alan22 🧹🫧📲 #emigrar #workingholiday #expat
Slechtste reviews
Slechter dan slecht
De eerste keer kwam iemand schoonmaken die er absoluut niks van bakte. Alles was nog vies en niks was schoon. Ik verhuur mijn appartement via Airbnb dus ik moest toen alles zelf nog een keer doen. Nu heb ik 10 dagen van te voren nog een afspraak gemaakt en die werd even 6 uur van te voren geannuleerd door Helpling. Nu kan ik WEER alles zelf doen terwijl ik er geen tijd voor heb en hier op gerekend had.
De eerste keer kwam iemand schoonmaken die er absoluut niks van bakte. Alles was nog vies en niks was schoon. Ik verhuur mijn appartement via Airbnb dus ik moest toen alles zelf nog een keer doen. Nu heb ik 10 dagen van te voren nog een afspraak gemaakt en die werd even 6 uur van te voren geannuleerd door Helpling. Nu kan ik WEER alles zelf doen terwijl ik er geen tijd voor heb en hier op gerekend had.