Tix reviews en ervaringen

8

Tix

Nog geen 20 jaar geleden was het boeken van een vakantie of een ticket iets wat dagen in beslag kon nemen. Wilde je op vakantie dan moest je eerst bij een reisbureau reisgidsen halen. De baliemedewerkers zorgden voor meer informatie en boekten de reis. Tegenwoordig boek je je reizen zelf, op het internet. Soms via een online reisbureau, maar meestal direct bij de aanbieder. Het is redelijk gemakkelijk om via het internet hotels, bungalows en vakantie huisjes te boeken, maar het boeken van vliegtickets is voor velen een moeilijke opgave. Hoe weet je nu welk vliegtuig waar heen gaat, en voor welke prijs? Daarom zijn vergelijkingssites zo belangrijk. Maar wie controleert deze sites? Daar is geen organisatie voor: daarom hebben we elkaar nodig. Op onze website zijn verschillende aanbieders van vakantiereizen opgenomen en wij nodigen u uit om uw review bij ons achter te laten. Zodat we aan de hand van uw ervaring en beoordeling ons een beeld kunnen vormen van wat we van vergelijkingssites zoals Tix.ne mogen verwachten.

Over Tix.nl
Op de website van Tix.nl worden vliegtickets & hotels aangeboden. De website kan in het Nederlands weergegeven worden en ook de klantenservice die gebeld en gemaild kan worden is in het Nederlands bereikbaar. Helaas is er verder geen informatie te vinden over de personen of bedrijfsstructuur achter deze vergelijkingssite.

Diensten en producten van Tix.nl
Bij Tix.nl kunnen vluchten naar de meeste Europese hoofdsteden geboekt worden. Ook is er een mogelijkheid om dit te doen inclusief verblijf in een hotel. De site heeft een simpel invulformulier waarop de je de datum van vertrek en terugkeer kunt invullen, en uiteraard de stad van vertrek en de bestemming. Zodra je dit hebt gedaan geeft de site je de verschillende vluchten die voldoen aan je zoekopdracht. Wanneer je ervoor kiest ook een hotel te willen boeken, krijg je suggesties van enkele hotels in de stad van de luchthaven die je gekozen hebt als bestemming. Je kunt de vluchten en het hotel direct via de site boeken. Je betaling dient als confirmatie dus lees voordat je overgaat tot betaling eerst de Algemene Voorwaarden even door. Deze voorwaarden voor de boekingen, annuleringen en het veranderen van een boeking staan duidelijk op de site weergegeven. Daarnaast kun je bij Tix.nl ook verschillende hotels boeken en reisverzekeringen afsluiten. Heb je alles goed doorgelezen en wil je iets boeken, dan kan je dat doen met verschillende goedgekeurde betalingsmiddelen zoals iDeal, Visa en Mastercard.

Complimenten, Klachten en tips vanTix.nl
We werken er het hele jaar hard voor; de vakantie. En of het nog gaat om een weekendje weg of een lekkere lange vakantie, het is belangrijk dat alles van te voren goed geregeld is. Daarom nodigt ReviewsBird.nl iedereen uit om hier je persoonlijke ervaringen met bedrijven te delen met anderen. Heeft u een vervelende ervaring met tix.nl? Teveel geld afgeschreven, ticket niet geconfirmeerd, slechte service van de klantenservice, we horen het graag! Maar ook goede reviews en positieve beoordelingen worden zeer op prijs gesteld. Samen helpen we elkaar om hier een omgeving te scheppen waarin we onze persoonlijke ervaringen met de (onpersoonlijke) bedrijven op het internet met elkaar kunnen delen.

A
Aaron 1 jaar geleden
8
Ik ben onlangs met Tix op reis geweest en ik kan met trots zeggen dat mijn ervaring echt fantastisch was. Ik kreeg de goedkoopste vliegtickets aangeboden waardoor ik aanzienlijk minder hoefd...

Fantastische deal & De beste service

Ik ben onlangs met Tix op reis geweest en ik kan met trots zeggen dat mijn ervaring echt fantastisch was. Ik kreeg de goedkoopste vliegtickets aangeboden waardoor ik aanzienlijk minder hoefde te betalen dan bij andere aanbieders. Wat mij vooral opviel is hoe gemakkelijk het was om vluchten te vergelijken en uit alle beschikbare opties te kiezen. Bovendien biedt Tix ook hotels aan voor scherpe prijzen, waardoor mijn hele reisbudget werd bespaard. Maar wat me nog meer verbaasde waren de service en vriendelijkheid van het personeel van Tix, die me tijdens het hele boekingsproces hebben geholpen. Ze beantwoordden al mijn vragen zeer snel en efficiënt, wat veel stress wegnam. In feite begrijp ik waarom 1.200.000 klanten eerder voor Tix.nl kozen. Het bedrijf heeft een goede reputatie als prijsvechter in Nederland gevestigd die zijn beloften nakomt: goedkope vluchten combineren met een hoogwaardeklantevaring! Het doet mij daarom genoegen anderen aan te moedigen ook voor een prachtige ervaring bij Tix.nl te gaan!

A
Aaron 1 jaar geleden
6