SNCF
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Totaal
SNCF
We zijn allemaal wel eens toe aan een heerlijke vakantie, het is dan ook niet verbazingwekkend dat we dat als Nederlanders regelmatig doen. Wellicht dat je zelf ook vaker op vakantie bent geweest, of juist op vakantie wilt gaan. Dat kan natuurlijk vandaag de dag naar bijna elk land, of we het nou hebben over Europa, Amerika, Azië, Afrika of een ander continent. Maar ook reizen voor werk speelt vandaag een belangrijke rol. Tijdens je zoektocht naar een goede plek voor reis tickets ben je wellicht wel eens SNCF tegengekomen. SNCF is een Frans bedrijf dat sinds 2000 bezig is met reizen aan te bieden.
Maar voordat je een ticket koopt bij SNCF moet je zeker weten dat dit het waard is, al helemaal als je bedenkt dat reizen toch al gauw prijzig kan worden. Hoe zit het met de klantenservice van SNCF? Wat voor kwaliteit kun je eigenlijk verwachten? Wat voor ervaringen doen consumenten op die al eerder bij SNCF hebben besteld? Om precies op dit soort vragen een antwoord te krijgen kan je op onze review website, beoordelingen en reviews lezen.
Over SNCF
SNCF is een Frans reisbedrijf, dat voornamelijk gespecialiseerd is op het gebied van treinreizen in Frankrijk en Europa. Het bedrijf is opgericht op de 16e van Mei 2000, momenteel is Anne Pruvot CEO van het bedrijf. Voorheen waren ze bekend als OUI.sncf, maar sinds 2022 staan ze bekend als SNCF. Vandaag de dag heeft SNCF ook een eigen app, waar je uiteraard je reizen kunt managen en alle nodige informatie kunt vinden. SNCF is een onderdeel van SNCF, een spoorweg maatschappij vergelijkbaar met de NS.
Producten en diensten SNCF
Op de website van SNCF kun je zelf aangeven waar je naar toe wilt. Ze bieden diverse treinreizen aan verspreid over Europa. Tijdens het maken van je reis moet je enkele kenmerken aangeven zoals departure, arrival, of je wel of niet wil terugkeren, aantal gasten, etc. Nadat je deze kenmerken hebt ingevuld krijg je lijst te zien met alle mogelijke aanbiedingen van dat moment. Tevens bieden ze ook meer diensten aan zoals auto’s huren, taxi’s boeken, regionale offers en nog veel meer. Naast reizen met de trein, bieden ze ook reizen aan met de bus.
Als je iets hebt gevonden wat je wilt bestellen kan je een van de volgende betaalmethodes gebruiken om af te rekenen: Maestro, Mastercard, Visa, CB, PayPal en American Express. Neem wel in gedachte dat bepaalde betaalmethodes onderhevig kunnen zijn aan voorwaarden. Informatie voor gehandicapte kan ook op de website van SNCF gevonden worden.
Contact
Toch nog onduidelijkheden, klachten, nieuwe ideeën of een andere reden om contact met SNCF te zoeken? Gebruik dan een van de volgende contactgegevens om ze te contacteren. Telefonisch contact via: 00 33 1 84 94 3635. Op de website van SNCF staan allerlei (veelgestelde) vragen vermeld, wellicht dat je hier de informatie kunt vinden die je zoekt. Ook kan je het bedrijf vinden (en dus contacteren) via enkele social media kanalen als: TikTok, Facebook, Pinterest en Instagram.
Reviews en beoordelingen SNCF
Al ooit gebruik gemaakt van het vervoer via SNCF? Laat hier dan een beoordeling achter. Je kunt bijvoorbeeld schrijven over de klantenservice, of de trein/bus optijd was, de kwaliteit van de reis, etc. Op die manier krijgen andere consumenten een beter idee over hoe SNCF nou écht bevalt. Wil je meer leren over SNCF, of andere (gelijksoortige) bedrijven? Dan kan je bij ons betrouwbare klanten beoordelingen lezen.
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Alle reviews ( 1 )
Eenvoudige boekingsprocedure & Duidelijke prijzen| Informatieve website | Handige mobiele applicatie
Ik heb onlangs SNCF Connect gebruikt om mijn treinreis te plannen en tickets te boeken, en ik ben erg blij met de service die ze bieden. Het was echt gemakkelijk te navigeren op hun website, alles werd duidelijk vermeld en er waren geen verborgen kosten. Ik kon eenvoudig kiezen welke soort treinticket voor mij geschikt was en ook het reserveren van bus- of carpooldiensten is een pluspunt. De informatie over de verschillende treinniveaus was ook nuttig bij het vinden van de juiste stoelopties voor mij. Tijdens mijn reis had ik wat vertraging, maar dankzij de handige app kon ik mijn schema bijstellen zonder problemen. Over het algemeen ben ik erg blij met deze service en zou ik in de toekomst zeker weer gebruik maken van SNCF Connect !