Simpel

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Bestellen 10
Service 10
Prijs 8
Bezorging 10

Totaal

9.5
100.0% zou hier weer kopen

Simpel

Bijna iedereen heeft er tegenwoordig wel een in de broekzak: een smartphone. Hoewel het Engelse woord ‘phone’ nog in de naam zit, kun je inmiddels veel meer met deze zakcomputers dan alleen bellen. Echter blijft het in de essentie een telefoon. En met een telefoon kun je bellen - als je een SIM kaart erin hebt natuurlijk.

In Nederland zijn er vele aanbieders van SIM-kaarten, waaronder Simpel. Je wilt echter niet te veel betalen voor de dienst, maar wel goed bereikbaar zijn: een goede prijs-kwaliteitverhouding is het uitzoeken waard. Bekijk daarom eens welke reviews de verschillend aanbieders krijgen. ReviewsBird kan je helpen om de verschillende aanbieders van telefoonabonnementen te vergelijken aan de hand van de reviews die gebruikers geven. Ga daarom eens op onderzoek uit voordat je tot de aankoop overgaat!

Over Simpel

Simpel is een Nederlands bedrijf dat Sim-Only abonnementen aanbiedt voor mobiele telefonie. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. In het begin was Simpel actief op het netwerk van KPN, maar sinds 2010 maakt Simpel gebruik van het T-Mobile netwerk. Sinds 1 december 2020 is T-Mobile de eigenaar van Simpel. Na KPN en VodafoneZiggo is T-Mobile de derde grootste speler op de Nederlandse telefoniemarkt. Simpel, als onderdeel van T-Mobile, staat op de vierde plek. Het merk heeft ruim een miljoen klanten en meer dan 20 werknemers.

Producten en diensten van Simpel

Wanneer je op zoek bent naar een telefonieabonnement, kun je wellicht al eens gehoor hebben van Simpel. Simpel is een aanbieder van Sim-Only abonnementen, gebruik makende van het T-Mobile netwerk. Sim-Only houdt in dat je enkel de SIM kaart krijgt, het is dus geen abonnement in combinatie met een telefoon of ander toestel. Er zijn een aantal reden waarom SIM-only gunstiger kan zijn voor de klant. Zo krijg je bijvoorbeeld niet te maken met een BKR registratie.

Simpel Sim-Only Abonnementen komen er in verschillende soorten en maten. Zo kun je vanaf 250mb aan data nemen, maar kun je dit verhogen tot meer dan 10gb. Ook het aantal belminuten is verschillend per Simpel abonnement, variërend van 50 tot een onbeperkt aantal belminuten. Het woord ‘onbeperkt’ is hier overigens wel aan voorwaarden verbonden. Je kunt bij Simpel abonnementen afsluiten voor één of twee jaar, waarbij een langere contractduur doorgaans een lagere maandprijs heeft.

Bij Mijn Simpel inloggen om je account te beheren

Wanneer je klant bij Simpel bent, kun je een account aanmaken via Mijn Simpel. Wanneer je een Mijn Simpel account hebt, kun je hiermee inloggen om je verbruik in te zien. Zo kun je jezelf verzekeren dat je toch nog wat data overhoudt, nadat je een Netflix serie hebt gebinged in de trein! Voor iOS en Android is er ook de Simpel App, waarmee je jouw verbruik kunt inzien zonder dat je naar een website hoeft te navigeren.

Contact opnemen met de Simpel klantenservice?

Wanneer je vragen of klachten hebt, kun je contact opnemen met de Simpel klantenservice. Contact met Simpel kan op verschillende manieren. Zo kun je jouw vraag stellen op de Simpel Facebook of Twitter-pagina. Ook kun je contact opnemen via WhatsApp. Tot slot kun je via het online contactformulier je vraag sturen, waarna er per e-mail gereageerd zal worden.

Klachten, complimenten of tips voor Simpel

Heb jij al een abonnement bij Simpel? Dan zien we een review met jouw ervaringen graag tegemoet! Door een beoordeling te schrijven over dit bedrijf, help je anderen met het maken van een weloverwogen keuze in hun telefoonaanbieder. En daar worden we natuurlijk allemaal beter van!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

M
Melle 2 jaar geleden
9.5
Ik heb onlangs Simpel uitgeprobeerd voor mijn Sim Only-plan en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door hun service. Ze bieden inderdaad de beste deals vanaf € 3,50 per maand, wat pe...

Alle reviews ( 1 )

Sim Only-abonnement: Goedkoop & Kwalitatief

Ik heb onlangs Simpel uitgeprobeerd voor mijn Sim Only-plan en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door hun service. Ze bieden inderdaad de beste deals vanaf € 3,50 per maand, wat perfect is voor iedereen die op zoek is naar een goedkope optie om te bellen, sms'en en internetten. Wat me het meest opviel aan Simpel was hoe gemakkelijk het was om aan te melden voor hun diensten en hoe snel ze alles geactiveerd hadden. Binnen korte tijd had ik toegang tot mijn nieuwe simkaart en kon ik beginnen met het gebruik van de mobiele verbinding. Daarnaast werkte alles feilloos! De gesprekskwaliteit was geweldig en er waren geen storingen of onderbrekingen bij het surfen op internet. Ik ben blij dat ze zelfs gebruik maken van het meest bekroonde mobiele netwerk! Over het algemeen zou ik zeker Simpel aanbevelen als je momenteel overweegt om over te stappen naar een nieuw telecombedrijf of wilt besparen op je mobiliteitsplan zonder concessies te doen aan kwaliteit.

M
Melle 2 jaar geleden
Bestellen
10
Service
10
Prijs
8
Bezorging
10
Totaal
9.5
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review

We gebruiken affiliate links. Als je klikt en iets koopt, kunnen we een commissie krijgen zonder extra kosten voor jou. Bedankt voor je steun!