Nedgame

9.5

Nedgame

Ben jij een liefhebber van games? Dan spendeer je vast een gedeelte van je tijd en geld om in nieuwe games en toepasbare apparatuur te investeren. Waar kan je die het beste vinden? Als je daar eens eerder naar op zoek bent geweest kan het zijn dat je al eerder van Nedgame hebt gehoord.

Voordat je producten bij Nedgame gaat bestellen wil je uiteraard wel weten of de onderneming aan jouw wensen voldoet. Denk daarbij aan vragen als: wat kan ik allemaal vinden in het assortiment van Nedgame? Kan ik games fysiek en digitaal aanschaffen bij de onderneming? Kan ik ook tweedehands games kopen bij het bedrijf? Hoe zit het met de prijzen? Waar kan ik terecht als ik contact wil opnemen met Nedgame? Om een antwoord op dit soort vragen te krijgen, kan je op ons reviewplatform, Nedgame reviews en beoordelingen over Nedgame en vergelijkbare bedrijven lezen.

Wat is Nedgame

Nedgame is een distributeur van games en toebehorenen. Het bedrijf is zowel fysiek als online actief. Zo heeft Nedgame winkels in bijvoorbeeld Amsterdam, Tilburg, Utrecht, Leiden en meer steden. Het bedrijf verkoop producten voor consoles zoals de PS5, PS4, Nintendo Switch, Xbox One, PC en meer. Daarnaast is het ook mogelijk om merchandise zoals kleding en TCG bij het bedrijf te vinden.

Producten en diensten Nedgame

Nedgame levert games voor verschillende platformen. Om het aanbod te bekijkek, is het mogelijk hun webshop te bekijken. Op de website staan verschillende categorieën voor je klaar, zoals: Games, Controllers, Accessoires, Pre-paid cards, Spelcomputers, Merchandise, Trading Cards, Energy, Game Kleding, Retro Gaming, Aanbiedingen en Online inruil. Ook is het mogelijk om te sorteren op basis van console, waaronder: PS5, PS4, Switch, Xbox series S/X, Xbox One, Xbox 360, 3DS, PS3 en PC. Als je op een product klikt kun je daarvan een omschrijving met foto’s en prijs bekijken.

Betalen

Ben je klaar om af te rekenen? Dan valt gebruik te maken van een aantal methoden, waaronder: iDEAL, PayPal, Visa, MasterCard, Bancontact, AfterPay en Apple Pay. Fysieke pakketjes worden geleverd door PostNL. Wanneer je voor 17:00 besteld is je bestelling de volgende dag nog in huis, leveringen zijn gratis vanaf 25,-.

Contact

Heb je een vraag, opmerking of klacht die je wilt delen met Nedgame? Dan kan dat op een paar manieren, zo kun je op de website via een contactformulier jouw bericht met het bedrijf delen. Voor telefonisch contact valt te bellen naar het nummer: 055-3660399 (ma t/m vr 09:00 - 17:00 uur). Nedgame zelf bezoeken gaat ook, daarvoor kun je een van de locaties uitzoeken via hun website.

Reviews en beoordelingen Nedgame

Heb je al eens games of andere producten bij Nedgame gekocht? Of een andere soort ervaring met Nedgame gehad? Dan zijn wij benieuwd hoe dat ging! Deel je mening over Nedgame met ons in de vorm van een beoordeling en review. Als je dat doet wordt het eenvoudiger voor andere lezers om een realistischer beeld over Nedgame te vormen. Zelf meer reviews en beoordelingen over vergelijkbare bedrijven lezen gaat ook, bezoek daarvoor ons reviewplatform.

X
Xavi 1 jaar geleden
9.5
Ik heb onlangs een tweedehands game gekocht bij Nedgame en ik was echt onder de indruk van hun service. Het bestellen verliep gemakkelijk en de levering was snel, zoals beloofd in hun meta b...

Geweldige tweedehands gamingervaring bij Nedgame

Ik heb onlangs een tweedehands game gekocht bij Nedgame en ik was echt onder de indruk van hun service. Het bestellen verliep gemakkelijk en de levering was snel, zoals beloofd in hun meta beschrijving. De game zelf was in uitstekende staat, geen krassen of beschadigingen te bespeuren. Ik ben erg blij dat ik heb gekozen voor Nedgame omdat ze het grootste assortiment videogames hebben en niet alleen nieuwe spellen verkopen maar ook tweedehands exemplaren aanbieden. Verder ben ik erg tevreden over de prijs van mijn aankoop, deze was zeer redelijk geprijsd in vergelijking met andere aanbieders. Ook fijn dat er bijgeleverde accessoires waren die goed werkten. Kortom, voor gaming fans is Nedgame echt dé plek om je games en consoles te kopen! Ik zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen.

X
Xavi 1 jaar geleden
10