Bimago

10

Bimago

Schilderijen behoren van oudsher tot de meest populaire wanddecoraties. Of het nu art prints, foto's op canvas of met de hand geschilderde beelden zijn, ze geven het interieur altijd een extra touch. Niet zo gek dus dat er tegenwoordig steeds meer wanddecoratie bedrijven om de hoek komen kijken.

Eén van de bedrijven die wanddecoratie verkoopt is Bimago. Van schilderijen tot fotobehang tot posters, het bedrijf verkoopt het allemaal. Op deze pagina van ReviewsBird vind jij alle in's en out's over Bimago. Dit zodat jij altijd weet waar je aan toe bent als je een bestelling wilt plaatsen. Hoe handig is dat?

Over Bimago

Het bedrijf Bimago werd opgericht in het jaar 2004 door een trio van jonge kunstenaars die het plan hadden om de wereld een beetje mooier te maken. De eerste beelden hebben de oprichters dan ook persoonlijk geschilderd in het appartement van de grootmoeder van een van de oprichters. Na een aantal goede sales werd het tijd voor de eerste printer. Ineens waren de oprichters in staat om modellen te ontwerpen voor digitale beelden fo foto's. Om een plaats te vinden voor de nieuwe aanwinsten verhuisde het bedrijf acht maanden na lancering naar een nieuw gebouw. Inmiddels telt team Bimago maar liefst 250 mensen die werken in kantoren en zalen met een totale oppervlakte van ruim 3000 m2. Het bedrijf heeft inmiddels 24 printers die wachten op het afdrukken van een schildeirj, fotobehang of muursticker.

Producten van Bimago

Het bedrijf verkoopt dus Bimago schilderijen, Bimago fotobehang en Bimago posters. Elk schilderij is gemaakt op een individuele bestelling en wordt geleverd op de manier dat u het onmiddelijk op kunt hangen. De schilderijen van Bimago zijn geschilderd met acryl verf op een Italiaanse doek gemaakt van natuurlijk katoen, hierdoor heeft het schilderij een hoge weerstand tegen scheuren en vervagen. Prints op canvas zijn een interessant alternatief voor traditionele schilderijen. Als jij fotografische reproductie van details waardeert, dan zal deze techniek aan je eisen voldoen. Prints zijn gemaakt op een doek van Zwitsers katoen met behulp van printers met een resolutie van maximaal 360 dpi.

Aan het begin werden de meeste wanddecoraties van Bimago verstuurd naar Duitsland. Vandaag de dag ondersteunt het bedrijf elf talen voor zeventien landen. De decoratie wordt over meer dan veertig landen over de hele wereld verstuurd. Zelfs naar vrij verre landen zoals bijvoorbeeld Brazilië en Congo. Zo ging het bedrijf van een start up in een klein appartement naar een bedrijf met groot internationaal bereik.

Aanbevelingen, klachten en tips over Bimago

We zijn heel benieuwd wat jouw ervaring is met dit bedrijf. Is alles echt zo simpel als dat ze willen doen geloven of klopt dit niet? Met jouw ervaring kunnen we ons een goed beeld vormen van de service en kwaliteit van dit bedrijf. Hiermee kunnen we makkelijker bepalen of we met dit bedrijf in zee willen gaan. Laat daarom vooral jouw review en/of beoordeling over Bimago achter op deze pagina van ReviewsBird. Of deze nou negatief of positief is, alles mag. Alvast bedankt!