NLE reviews en ervaringen van klanten

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Bestellen 8
Service 10
Prijs 10
Bezorging 10

Totaal

9.5
100.0% zou hier weer kopen

NLE

Het gemiddelde huishouden in Nederland verbruikt per jaar 2.730 kWh aan stroom. Deze stroom wordt geleverd door verschillende leveranciers, waaronder NLE. Regelmatig kunnen huishoudens kiezen bij welke leverancier ze de stroom willen afnemen; deze keuze is van belang voor onder meer de prijs van stroom.

Hierom kan het verstandig zijn om eens goed te bekijken wat andere mensen van NLE zeggen. Zijn klanten tevreden, of krijgt NLE klachten? Hoe zijn de NLE tarieven ten opzichte van de concurrentie. Kun je gemakkelijk contact opnemen met NLE wanneer je vragen hebt? Deze en andere vragen kun je wellicht al beantwoorden door te kijken naar de NLE reviews die er worden geschreven. Lees daarom snel verder om te zien wat mensen bij ReviewsBird te vertellen hebben over deze energieleverancier.

Over Nederlandse Energie Maatschappij | NLE

NLE is een energieleverancier die sinds 2005 actief is op de energiemarkt in Nederland. Voorheen heette het bedrijf Nederlandse Energie Maatschappij, hetgeen ook meteen de afkorting NLE verklaart. Op de website van NLE lezen we dat het bedrijf als missie heeft om de energiemarkt ‘uit te dagen’ door ‘knetterscherpe’ prijzen aan te bieden. Ook geven ze aan richt in het bijzonder te richten op klantvriendelijkheid en vernieuwing op technologisch vlak.

Diensten van Nederlandse Energie Maatschappij | NLE

Bij NLE kun je energie afnemen in de vorm van zowel stroom als gas. Wanneer je de website bezoekt, kun je direct een schatting maken van de kosten die je kunt verwachten indien je besluit tot het aanmelden bij NLE. Wanneer je wilt overstappen naar NLE, kun je gebruik maken van de gratis overstapservice die het bedrijf biedt. Met deze service zegt NLE de volledige overstap voor jou als klant te regelen: ze zeggen je huidige contract op en je komt niet zonder energie te zitten.

NLE zegt dat de geleverde energie volledig groen is en uit Europese landen komt. Deze groene energie wordt gewonnen van waterkracht uit Noorwegen. Daarnaast wordt er ook gebruik gemaakt van onder meer windenergie en zonne-energie. Net als Budget Energie werkt NLE samen met De Nuts Groep.

Je kunt bij NLE kiezen voor een vast tarief of variabel tarief. Het Centraal Bureau voor de Statistiek heeft onderzocht hoe de tarieven van energie zich ontwikkelen over tijd en het kan verstandig zijn om hier eens goed naar te kijken en te besluiten welke contractvorm het beste bij jou past. Sinds de sterke schommelingen van de energieprijs in 2021, berekent NLE maandelijks het variabele energietarief.

Wanneer je een contract hebt afgesloten en energie afneemt, krijg je toegang tot Mijn NLE. Inloggen kun je doen via de knop rechtsbovenin op de website. In deze omgeving kun je vervolgens zelf inzien hoeveel je hebt verbruikt, facturen bekijken en andere persoonlijke informatie inzien. Via Mijn NLE kun je ook wijzigingen doorgeven.

Contact opnemen met NLE

Indien je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice van NLE. Deze is zowel telefonisch als via de chat bereikbaar. Het telefoonnummer van de klantenservice is 088 - 730 73 07. Om te chatten, kun je het beste de website van NLE even bezoeken en bij ‘service & contact’ op de knop ‘start met chatten’ klikken.

Klachten, complimenten of tips voor Nederlandse Energie Maatschappij | NLE

Neem jij al energie af bij NLE? Dan horen we graag jouw beoordeling. Met het schrijven van een review over jouw ervaringen met NLE, help je nieuwe klanten met het maken van een goede en gedegen keuze voor een energieleverancier. Bedankt voor je tijd!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

K
Kai Peeters 1 jaar geleden
9.5
Ik ben recentelijk klant geworden bij NLE en ik moet zeggen dat mijn ervaring tot nu toe zeer positief is. De aankondiging van de verandering van naam naar Budget Alles-in-1 (Internet, TV en...

Alle reviews ( 1 )

NLE (Budget Alles-in-1): Een geweldige ervaring!

Ik ben recentelijk klant geworden bij NLE en ik moet zeggen dat mijn ervaring tot nu toe zeer positief is. De aankondiging van de verandering van naam naar Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) geeft aan dat het bedrijf streeft naar een nog betere service voor zijn klanten. Wat mij vooral opviel tijdens het aankoopproces was de professionele houding van de medewerkers. Ze waren duidelijk in hun uitleg over de verschillende diensten en pakketten, waardoor ik goed kon begrijpen wat er allemaal werd aangeboden. Nu ik gebruik maak van mijn internetverbinding kan ik concluderen dat deze snel en betrouwbaar werkt. Ook heb ik toegang tot talloze tv-kanalen die mij urenlang kijkplezier bieden. Al met al raad ik NLE (Budget Alles-in-1) zeker aan voor iedereen die op zoek is naar goede internet-, televisie- en telefoniediensten tegen betaalbare prijzen.

K
Kai Peeters 1 jaar geleden
Bestellen
8
Service
10
Prijs
10
Bezorging
10
Totaal
9.5
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review