NXT Level

Bezorging 8

9

NXT Level

Sportvoeding is allang geen eng woord meer waarachter zich allerlei smakeloze eiwitshakes en vreemde producten verbergen. Ook is het al lang geen product meer dat enkel door bodybuilders wordt gebruikt. Steeds meer mensen gaan het nut inzien van sportvoeding, en het wordt ook steeds aantrekkelijker. Van de smakeloze eiwitshakes van toen naar de duizenden smaken die nu te verkrijgen zijn.

Eén van de bedrijven die sportvoeding verkoopt is NXT Level. Misschien ken je het wel uit de schappen van de Jumbo of misschien heb je het zelfs al een keer aangeschaft. Op deze pagina van ReviewsBird lees jij alle in's en out's over NXT Level. Zodat jij een goede en verantwoorde keuze kunt maken.

Over NXT Level
Het merk NXT Level werd opgericht in 2018 en is te vinden bij alle Basic-Fit sportscholen en bij de boutique gyms van Saints & Stars. Daarnaast zijn de producten van NXT Level sinds kort ook verkrijgbaar bij Jumbo en bij sportwinkels zoals bijvoorbeeld Intersport. Dennis Fransz, de international business development manager van NXT Level, geeft aan dat de producten van het bedrijf bedoeld zijn voor mensen die er een actieve levensstijl op na houden en die bewuster en gezonder willen leven. Het maakt niet uit of ze per se spiermassa willen kweken of niet.

Producten van NXT Level
Het bedrijf probeert dus in te spelen op de stijgende vraag naar de categorie sportvoedingsproducten voor de "gewone" klant in plaats van alleen (top)sporters. De producten van NXT Level dragen bij aan spierherstel en geven een extra energie-boost. Dit is dus ook ideaal voor na een lange wandeling, na een work-out sessie of als snack tijdens werk. In de winkels (en bij Basic Fit) zijn nu onder andere NXT Level protein shakes in de smaken chocola, banaan en aardbei, whey protein 80 proteïnepoeder in de smaak appel en kaneel en een whey 80 & 90 variatiepakket te vinden.

Retourbeleid van NXT Level
Natuurlijk is het ook handig om op de hoogte te zijn van het retourbeleid van NXT Level voordat je wat aanschaft bij de winkel. Wil je een item retour sturen, omdat je het toch niet nodig hebt? Het is mogelijk om iets retour te sturen binnen 28 dagen na het ontvangen van jouw pakketje. Dit wel mits het compleet, onbeschadigd, in de originele staat en verpakking is. En in het geval van voedingssupplementen ook ongeopend.

Aanbevelingen, klachten en tips over NXT Level
We zijn heel benieuwd wat jouw ervaring is met dit bedrijf. Is alles echt zo simpel als dat ze willen doen geloven of klopt dit niet? Met jouw ervaring kunnen we ons een goed beeld vormen van de service en kwaliteit van dit bedrijf. Hiermee kunnen we makkelijker bepalen of we met dit bedrijf in zee willen gaan. Laat daarom vooral jouw ervaring met NXT Level achter op deze pagina van ReviewsBird door middel van een review en/of beoordeling. Of je nou een negatieve of positieve ervaring hebt gehad met het bedrijf, wij willen alles horen. Alvast bedankt voor het achterlaten van jouw review!

C
Cas Vrancken 1 jaar geleden
9
Ik heb onlangs NXT Level Sports Nutrition geprobeerd en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hun producten en diensten. Dit merk is jong, innovatief en echt gericht op sportvoeding....

NXT Level: Geweldige Smaakbeleving & Kwaliteit

Ik heb onlangs NXT Level Sports Nutrition geprobeerd en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hun producten en diensten. Dit merk is jong, innovatief en echt gericht op sportvoeding. Ze zijn ook echte foodies, wat betekent dat ze zich toeleggen op geweldige smaken zonder af te zien van kwaliteit. Ik was vooral geïnteresseerd in hun proteïneshakes en supplementen voor mijn fitnessroutine. Ik vond het fijn dat het personeel me kon adviseren over welke producten het beste waren voor mij als klant, afhankelijk van mijn persoonlijke doelen. Het assortiment is uitgebreid en er staat gedetailleerde informatie bij elk item vermeld. De levering was erg snel - sneller dan verwacht eigenlijk! En alles kwam goed verpakt aan in een stevige doos die niet beschadigd was geraakt tijdens de verzending. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met NXT Level Sports Nutrition. Hun focus op kwalitatieve ingrediënten, geweldige smaaksensaties en uitstekende klantenservice maken hen tot een merk om rekening mee te houden!

C
Cas Vrancken 1 jaar geleden
10