Astoldby

Bestellen 8
Bezorging 8

8.5

Astoldby

Als je iemand die van lezen houdt een cadeau wilt geven, dan is het misschien een leuk idee om de persoon een Astoldby boek cadeau te geven. Dit bedrijf zorgt ervoor dat het levensverhaal van de persoon in een boek vorm wordt omgezet. Dat is best wel een uniek cadeau dat helemaal gepersonaliseerd is. Bekijk op het internet wel eerst wat de ervaringen zijn van voorgaande klanten. Zijn de klanten tevreden en de reviews positief? Kom er achter op deze pagina!

Over Astoldby

Dit bedrijf helpt hun klanten met het schrijven van een biografie. Als je een abonnement hebt afgesloten ontvang je voor het komend jaar vragen en schrijf je in principe zelf een levensverhaal. Na 52 weken, wordt het verhaal omgezet in een boek en je hebt het levensverhaal van je dierbare in je handen.

Producten en diensten van Astoldby

Astoldby.nl maakt en verkoopt gepersonaliseerde boeken met een levensverhaal. Je kunt zo een boek voor jezelf kopen, maar je kunt het ook cadeau geven aan iemand zoals je vader, moeder, broer, zus, oma, opa etc. Dat kun je op twee manieren doen: je beantwoordt de vragen over de persoon en geeft het eindproduct (het boek) als cadeau of je koopt een cadeaubon en laat de persoon zelf deelnemen aan de vorming van het boek. Onder het rubriek producten kun je kiezen uit: soft cover zwart/wit foto’s, hardcover zwart/wit foto’s en hard cover kleurenfoto's. Je kunt ook kiezen om meerdere exemplaren te kopen, zodat je meer familieleden blij kunt maken met hetzelfde boek.

Leverings- en retourbeleid As Told By

Vanaf het moment dat je boek af is en de opmaak daarvan goedgekeurd is, duurt de levering van het boek vijf tot zeven werkdagen. Er zijn geen extra kosten verbonden voor de levering binnen Nederland, omdat dat al meegerekend is in de prijs. De levering wordt gedaan door PostNL of DHL. Als het boek helemaal af is dan is het niet meer mogelijk om het te retourneren, want je bestelling is een gepersonaliseerd product. Je kunt wel je abonnement opzeggen of een cadeaubon terugsturen. Hiervoor heb je een bedenktijd van veertien dagen en krijg je het volledig bedrag terug.

Contactgegevens Astoldby

Op de website van dit bedrijf is er een contactformulier die je kunt invullen met je vraag of je opmerking. Na het versturen daarvan zal er contact met je worden opgenomen. Je kunt ze volgen op social media: Facebook en Instagram. Voordat je dat doet, is het een tip om de webpagina met de veelgestelde vragen even door te nemen.

Email: hallo@astoldby.nl
Adres: Menno van Coehoornstraat 79, 4811 AV Breda.

Reviews, beoordelingen en ervaringen voor As Told By

Het kopen van gepersonaliseerde producten hebben soms toch meer waarde dan gewoon een product in de winkel die op een rek staat. Vanwege de toegevoegde waarde van het product, wil je juist zorgvuldig kiezen voor een bedrijf dat het geheel naar je wensen maakt. Heb je al ervaring met As Told By? Heb je het boek voor jezelf gekocht of als cadeau voor iemand anders? Wat vond je van het boek? Was de wachttijd zoals aangegeven op hun website? Als het een cadeau was voor iemand anders, wat vond die persoon ervan? Heb je nog tips voor andere personen die interesse hebben in Astoldby? Door het schrijven van een review voor dit bedrijf kun je toekomstige klanten helpen.

J
Jonker 1 jaar geleden
8.5
Ik heb recentelijk gebruikgemaakt van Astoldby om de verhalen van mijn grootouders vast te leggen in een prachtig boek. Het was een zeer positieve ervaring en ik kan Astoldby ten zeerste aan...

Educatieve Review: Astoldby - Bewaar familieverhalen in stijl

Ik heb recentelijk gebruikgemaakt van Astoldby om de verhalen van mijn grootouders vast te leggen in een prachtig boek. Het was een zeer positieve ervaring en ik kan Astoldby ten zeerste aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een uniek cadeau. Het proces was erg eenvoudig. Ik kon online het benodigde materiaal uploaden en aangeven welk type boek ik wilde hebben. De communicatie met het team bij Astoldby was uitstekend en alles werd snel geregeld. Het uiteindelijke resultaat overtrof al mijn verwachtingen. Het boek zelf is van hoge kwaliteit, met mooie afbeeldingen en teksten die perfect zijn vormgegeven. Mijn grootouders waren ontroerd bij het zien van hun eigen verhaal zo mooi gepresenteerd in een gebonden boek. Kortom, als je op zoek bent naar een manier om de verhalen van je dierbaren te bewaren of als cadeau wilt geven, dan raad ik Astoldby ten zeerste aan!

J
Jonker 1 jaar geleden
8