Lebara

Alle reviews

Lebara

100% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä

Alle reviews (0)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

Anderen bekeken ook

Lebara

Naar het buitenland bellen is op een normaal abonnement vaak erg duur. Daarom is het belangrijk goed onderzoek te doen en alle aanbieders van mobiele telefonie nog eens goed te bekijken op kosten die verband houden met bellen naar het buitenland. De webshop Lebara richt zich specifiek op deze service. Bij Lebara gaat alles om het bellen en sms-en naar het buitenland. Lees hier meer over het bedrijf zelf, en vooral ook de beoordelingen en reviews van andere mensen die al eens met Lebara zaken hebben gedaan. Heeft u zelf ervaring met dit bedrijf, of met een van de andere bedrijven die opgenomen zijn in onze online reviewgids? Wij zouden het zeer appreciëren als u ook uw ervaring met ons zou willen delen en uw review wilt plaatsen.

Over Lebara
Lebara is het resultaat van drie migranten uit Sri Lanka die in 2001 in Engeland verbleven, en zochten naar een manier om de kosten van het bellen met de familieleden en vrienden in het buitenland goedkoper te maken. Ze begonnen met het aanbieden van SIM Only en Prepaidkaarten met alleen belminuten en sms tegoerd, speciaal bedoeld voor het bellen en sms'en zonder grenzen. In 2004 verhuisde het bedrijf naar Nederland, waar de regels voor telecom bedrijven zonder eigen netwerk wat soepeler zijn dat bij onze Britse buren.

Lebara is een zogenaamde MVNO (Mobile Virtual Network Operator). Door een samenwerking met de KPN aan te gaan werd het mogelijk om zaken te doen met landen zoals Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Zweden en het Verenigd Koninkrijk. Nadat in 2009 ook een samenwerking met Vodafone was gestabiliseerd werd het werkterrein uitgebreid naar Australië en Zwitserland. In 2016 maakte de Lebara Group een omzet van bijna zes miljoen euro en had het bedrijf drie en een half miljoen klanten. In Nederland werd in juni 2017 de Sim-only abonnementen geïntroduceerd en daarmee maakte het bedrijf in Nederland naam voor zichzelf.

Producten en diensten van Lebara
In het begin in 2001 was de belangrijkste focus van Lebara de verkoop van zogenaamde prepaid abonnementen. Met deze abonnementen kon men tegen een vaststaand tarief naar verschillende internationale bestemmingen bellen. Rond 2003 kwamen daar ook de prepaid-bundels bij: abonnementen die voor een periode van 30 dagen een beltegoed voor bellen naar het buitenland, een internettegoed en een bepaald aantal sms berichten verstuurd kan worden. Deze laatste optie is vooral bedoeld voor mensen die bijvoorbeeld op vakantie gaan, of van wie de persoonlijke behoefte om naar het buitenland te bellen of te smssen per maand verschilt. In 2017 begon Lebara met het verkopen van Sim-only, waarbij de klant de keuze werd geboden tussen internationaal of nationaal beltegoed. 

Complimenten, Klachten en Tips over Lebara
Heeft u een abonnement bij Lebara? Wat vind u van de kosten, de service? Bent u tevreden of juist ontevreden? Wij zouden graag van u horen wat uw persoonlijke ervaring met dit bedrijf is. Daarom vragen wij u vriendelijk een eerlijke review achter te laten. Op deze manier werken we samen aan de totstandkoming van een platform voor consumenten. Een platform waarbij eerlijkheid en ervaringen centraal staan, zonder dat hiermee financieel gewin wordt gemaakt. Helpt u mee?