Pneus Online

Bestellen 8

8.5

Pneus Online

Auto’s maken vandaag de dag wellicht wel het belangrijkste vervoermiddel uit van onze samenleving. Het is dan ook geen verbazing dat we er als Nederlanders regelmatig gebruik van maken. De kans is aannemelijk dat je zelf ook een auto hebt, of zelfs meerdere. Tevens hebben deze auto’s natuurlijk banden nodig, in de loop der tijd weten deze af en toe wel eens kapot te gaan, of zijn ze simpelweg toe aan vervanging. Tijdens je zoektocht naar een plek waar je autobanden kunt kopen ben je wellicht wel eens bij Pneus Online terecht gekomen.

Maar voordat je nieuwe banden bij Pneus Online besteld moet je zeker weten dat ze wel aan je eisen en verwachtingen zullen voldoen. Wat kun je verwachten van de klantvriendelijkheid en klantenservice? Wat voor kwaliteit bieden ze aan? Wat voor ervaringen hebben consumenten die eerder bij ze hebben besteld, zouden die Pneus Online eigenlijk wel aanraden? Om op dit soort vragen een antwoord te krijgen kan je reviews van echte klanten bij ons vinden.

Over Pneus Online

Pneus Online is specialist op het gebied van autobanden. Pneus Online is opgericht in 2001 door Alexis Nerguisian, het assortiment van de onderneming bestaat vandaag de dag uit zo’n 8+ miljoen banden, voor alle seizoenen geschikt. Het netwerk van Pneus Online bestaat uit zo’n 15.000+ montagecentra verspreid over heel Europa, op deze manier kunnen ze naar eigen zeggen niet alleen kwaliteit, maar ook snelheid en efficiëntie garanderen. Het bedrijf richt zich op verschillende type banden en werkt met diverse merken samen, enkele voorbeelden zijn: Michelin, Pirelli, Toyo, OZ, CMS en nog veel meer. Op de website van Pneus Online kan je alle merken vinden die verkrijgbaar zijn in hun assortiment.

Producten en diensten Pneus Online

Pneus Online biedt allerlei verschillende banden aan, elk met een eigen doel. Zo bieden ze winterbanden, off-road banden, vierseizoenenbanden en nog meer soorten aan. Ook bieden ze banden voor andere soorten voertuigen aan, hierbij moet je denken aan motoren, scooters en quadbanden. Tevens bieden ze ook toebehoren aan zoals: wieldoppen, sneeuwkettingen, bergruimtes en nog meer producten. Wellicht dat je een voorkeur hebt voor een van deze producten, dan kan je je zoektocht specificeren op bepaalde kenmerken als: breedte, hoogte, diameter, seizoen, prijs, merk, etc.

De levering is volledig gratis, behalve voor bepaalde type bestellingen, deze kunnen op de website worden gevonden, zo kan je zelf checken of je bestelling gratis zal worden geleverd. Gemiddeld duurt het leveren 3-5 werkdagen, ze streven er dan ook naar om zo snel mogelijk te leveren. Je levering zal worden beschermd met plastic band of plastic folie. Betalen kan via de volgende betaalmethodes: iDEAL, Mastercard, Maestro, Visa, American Express, PayPal en Discover.

Contact

Contact opnemen met Pneus Online kan via de volgende manieren. Telefonisch contact: 0900 31 44 600 (kost € 0,35/min). Ook kan je de veelgestelde vragen op hun website vinden, wellicht dat daar de informatie tussenstaat die je nodig hebt. Het volgende adres: Strawinskylaan 1431 1077 XX Amsterdam. Voor het Btw-identificatienummer: NL 819696043B01.

Reviews en beoordelingen Pneus Online

Al ooit banden of iets anders bij Pneus Online besteld? Dan zijn we benieuwd naar hoe je dat hebt ervaren. We vinden dat jouw mening belangrijk is, vandaar dat je bij ons een review kunt achterlaten. Schrijf bijvoorbeeld over de kwaliteit, klantenservice en klantvriendelijkheid van Pneus Online. Of laat weten waarom je wel of niet Pneus Online zou aanraden. Wil je meer leren over andere (gelijksoortige) bedrijven, dan kan je Pneus Online beoordelingen lezen op onze website.

L
Lorenzo de Wit 1 jaar geleden
8.5
Ik heb onlangs autobanden gekocht bij Pneus Online Banden en ben erg tevreden met mijn aankoop. Hun website biedt een grote verscheidenheid aan Michelin-banden en andere belangrijke merken v...

Voordelige Prijs Met Uitstekende Klantenservice

Ik heb onlangs autobanden gekocht bij Pneus Online Banden en ben erg tevreden met mijn aankoop. Hun website biedt een grote verscheidenheid aan Michelin-banden en andere belangrijke merken voor zowel auto's als 4x4-wagens, evenals scooter- en motorbanden tegen voordelige prijzen. Het kopen van banden was nog nooit zo eenvoudig! De website is gebruiksvriendelijk en ik kon gemakkelijk de banden vinden die pasten bij mijn automodel. Ik vond het ook geweldig dat ze meerdere betaalmethodes accepteren, inclusief achteraf betalen. Eens besteld had ik snel de bevestiging ontvangen per e-mail met alle details over mijn aankoop. Bezorging van de banden was net zo gemakkelijk. Ze werden binnen de afgesproken tijd geleverd door een professionele koerierdienst. Maar waar ik echt blij mee ben is hun klantondersteuningsteam! Het personeel heeft zich volledig ingezet om te reageren op al mijn vragen via hun chat-service op de website. Ze waren beleefd, vriendelijk en deskundig in het adviseren over welke band het beste geschikt was voor mij; dit alles maakte deze ervaring stressvrij!

L
Lorenzo de Wit 1 jaar geleden
8