I-KOOK Keukens

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Bestellen 2
Service 2
Prijs 2
Bezorging 2

Totaal

2
100% zou hier weer kopen

I-KOOK Keukens

Een Keukenervaring om van te Smullen

I-KOOK Keukens is een keukenwinkel die garant staat voor kwaliteit, vakmanschap en eerlijkheid. Met meer dan 28 vestigingen verspreid over het land is I-KOOK de plek waar je moet zijn als je op zoek bent naar een nieuwe keuken. Of je nu houdt van een moderne, landelijke, of industriële stijl, bij I-KOOK vind je keukens in alle stijlen en is alles mogelijk.

Steeds Zorgzaam

Wat I-KOOK Keukens onderscheidt van andere keukenwinkels is de zorgzaamheid waarmee ze hun klanten benaderen. I-KOOK heeft geen keukenverkopers, maar keukencoaches. Deze coaches zijn behulpzaam en deskundig, en ze staan altijd klaar om klanten te adviseren en te begeleiden in het proces van het kopen van een nieuwe keuken. Ze nemen de tijd om naar de wensen van de klant te luisteren en zorgen ervoor dat ze een keuken vinden die perfect past bij hun behoeften en stijl.

Altijd Vakkundig

Bij I-KOOK Keukens zijn ze trots op hun vakmanschap. Ze werken alleen met de beste materialen en zorgen ervoor dat elke keuken met de grootste zorg wordt geïnstalleerd. Ze werken samen met professionele installateurs en monteurs die ervoor zorgen dat elke keuken tot in de puntjes wordt afgewerkt. Zo ben je verzekerd van een kwaliteitskeuken waar je jarenlang plezier van zult hebben.

Gewoon Eerlijk

Wat I-KOOK Keukens ook onderscheidt, is hun eerlijkheid. Ze zijn transparant over hun prijzen en zorgen ervoor dat klanten altijd de beste deal krijgen. Geen verborgen kosten of onverwachte verrassingen, maar gewoon eerlijke prijzen voor kwaliteitskeukens. Daarnaast biedt I-KOOK ook regelmatig interessante aanbiedingen en acties, zodat je nog meer waar voor je geld krijgt.

Een Quote om te Inspireren

Zoals Albert Einstein ooit zei: "Creativity is intelligence having fun." Dit is precies wat je kunt verwachten bij I-KOOK Keukens. Het creatieve team bij I-KOOK zorgt ervoor dat elke keuken uniek is en perfect past bij de stijl en smaak van de klant. Ze combineren intelligentie met plezier om de mooiste en meest functionele keukens te creëren.

Conclusie

Bij I-KOOK Keukens ben je aan het juiste adres voor een nieuwe keuken. Met hun zorgzaamheid, vakmanschap en eerlijkheid weten ze klanten keer op keer tevreden te stellen. Of je nu een moderne, landelijke, of industriële keuken zoekt, bij I-KOOK vind je keukens in alle stijlen en is alles mogelijk. Laat je inspireren door hun creativiteit en intelligentie en creëer de keuken van je dromen.

Laat Een Review Achter

Heb je recentelijk een nieuwe keuken gekocht bij I-KOOK Keukens? Dan nodigen we je uit om een review achter te laten op ons platform. Jouw ervaring kan anderen helpen bij het maken van de juiste keuze voor hun nieuwe keuken. Of je nu positieve of negatieve feedback hebt, jouw mening telt en wordt gewaardeerd. Dus laat je stem horen en deel jouw ervaring met I-KOOK Keukens.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

E
Elizabeth 9 maanden geleden
2
If you read this review because you consider the services of I-Kook, I encourage you to read further and make a well informed decision.
Short version: Change in design after signing th...

Alle reviews ( 1 )

kitchen

If you read this review because you consider the services of I-Kook, I encourage you to read further and make a well informed decision.
Short version: Change in design after signing the offer, delayed delivery, poor installation process, wrong size cabinets and colors, mistakes during installation, mistakes in the design, missing appliances, poor communication with I-Kook specialist and lack of response from I-Kook management, currently hired a lawyer to help with the process and hopefully getting our money back since they do not want to remediate our situation.
Long version:
We have started our process about 2 years ago (for a new build house). The initial ordering process went somewhat good. Our specialist listened to us, made the design and delivered the plans. The nightmare started after we have signed the proposal (most of our pre-agreed desires although were promised to be included in the designed later, were not possible anymore. So we were advised to reconsider our wishes and compromise). About 4 month ago when the Kitchen had to be ordered, it was done in a very rushed way and as a result our kitchen arrived incomplete and many cabinets were of a wrong size and even colour. Most of our appliances up to this day are missing (refrigerator, freezer, stove, oven)
The delivery happened eventually, with one unexpected reschedule, but the installation.... was a nightmare.... after 2 failed reschedules, it has been cancelled the third time (they have asked us to come at our apartment 2 days in a row: Sunday and Saturday at 7am and no one showed up without emails or phone calls to reschedule or cancel the appointment). This is ridiculous, the customer is not the focus of their services for sure. I've never experienced such poor quality of service EVER. Emails are poorly followed-up and with delay, phone calls are not returned despite having asked for URGENT call back. Just ignored....
We were forced to go directly to I-Kook office to get to talk to someone. The result was disappointing: to all our questions the "kitchen coach" was claiming "I am only a guy selling kitchens in the store and I am not responsible for the delivery of the kitchen itself or installation, I cannot do anything". We asked for phone numbers and names of the responsible ones, he did not provide any stating that he will do it himself but no follow-up whatsoever.
Here is a list of the problems of our kitchen and what went wrong:
1) Delayed deliver (2 weeks later) and poor installation (after 3 reschedules the installer failed to install the entire kitchen. Up to this moment we have a half installed kitchen in our apartment). I will try attach pictures to show the magnitude of the problem.
2) The countertop was cut wrongly by the installer and does not fit the sockets on the wall. Currently, work on these sockets was not finalized and these are connected but exposed and unusable. There is also concern of safety as these exposed sockets are locate close to the water source which we use constantly.
3) Many cabinets were delivered in wrong sizes and wrong colours as a result the installation was not possible.
4) Even though we have paid the entire sum of the kitchen many of our appliances were not delivered. Currently we are missing :the refrigerator, the freezer, the oven, the stove. They have delivered only the hoot (not installed because it does not fit the cupboard it was supposed to go in), microwave and the dishwasher (which we cannot use because the door to it was not installed). Worth noting that they have provided us with temporary stove and fridge (which arrived dirty and I had to wash).
5) The handles to the drawers as well as some mechanisms were half installed (we cannot open all of our cabinets)
6) The side panels of the island are not completely painted and are not shaped (as the front). The back part of the side panels is flat (with no decorative shape) and not the right colour (just plain white with marker writing).
7) Some parts of our design is not possible to install such as the push open buttons of some cupboards and the water filter.
8) We have observed during the use of the microwave that the door is not stable and does not align properly when used. (During the initial installation in June, the installer tried to fix this but after several usages, the problem of misalignment reoccurred).
I am sure some of the details are escaping me now.. but the story is more or less like this.
All these problems were communicated to I-KOOK yet they did not react in any ways. We were forced to go to a qualified lawyer for council and advice. Now we are trying to get our money back since I-Kook did not want to remediate (not even respond to our requests and questions). Worth noting that we have filed several official complaints to the management of I-Kook via the formular on their website (again because there are no emails to direct people or phone numbers) but they were not answered not even an email confirmation that the formular was successfully submitted).
It is of course up to you to decide whether you want to go ahead and use their services (I would not recommend) and if you do so, I hope your experience will be better.

E
Elizabeth 9 maanden geleden
Bestellen
2
Service
2
Prijs
2
Bezorging
2
Totaal
2
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review

We gebruiken affiliate links. Als je klikt en iets koopt, kunnen we een commissie krijgen zonder extra kosten voor jou. Bedankt voor je steun!