Myfinance

Myfinance

Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä

• No reviews yet!

Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

Myfinance

Bent u zzp'er en heeft u vaak moeite met uw boekhouding op orde krijgen en op orde houden? Dan bent u bij Myfinance aan het juiste adres. Het bedrijf biedt namelijk een boekhoudprogramma aan speciaal voor zzp'ers. Het boekhoudprogramma dat zij aanbieden is volledig online. Op deze pagina kunt u de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Myfinance lezen of u kunt uw eigen aanbevelingen, klachten en tips over het bedrijf achterlaten door middel van een review. Ook kunt u op deze website op andere soortgelijke bedrijven zoeken, dit zodat u altijd en op elk moment weet waar u aan toe bent.

Over Myfinance
Myfinance werd opgericht met de missie om boekhouden zo eenvoudig mogelijk te maken, vooral voor zzp'ers. Myfinance maakt onderdeel uit van PricewaterhouseCoopers, ook wel PwC genoemd. PwC is een multinationaal netwerk van professionele dienstverleners, dat opereert als partnerships onder de merknaam PwC. Het bedrijf geldt als het op een na grootste professionele service netwerk ter wereld en wordt, samen met Deloitte, EY en KPMG, beschouwd als een van de Big Four-accountantskantoren. U weet dus zeker dat u bij Myfinance in juiste handen bent door de jarenlange ervaring van het moederbedrijf PwC.

Producten en Diensten van Myfinance
Myfinance is een aanbieder van boekhoudprogramma's specifiek op zzp'ers gericht. Wilt u als zzp'er snel en eenvoudig boekhouden, maar wel altijd actueel inzicht hebben in hoe uw bedrijf er nou echt voor staat? Bij Myfinance kunt u voor een vast bedrag gemakkelijk en veilig online boekhouden. Zelf online boekhouden bespaart u vaak kosten en tijd in vergelijking met het handmatig bijhouden van uw boekhouding in bijvoorbeel Excel. Tegelijkertijd krijgt u gemakkelijk meer inzicht in de kosten en opbrengsten van uw bedrijf. De keuze om online te gaan boekhouden kan u dus veel opleveren. Het boekhoudprogramma van het bedrijf is uiteraard opgezet om als zzp'er zelf te boekhouden.

Komt u er nou toch niet zelf uit? Het bedrijf biedt ook aanvullende pakketten aan zodat u er niet alleen voor staat. Zoals veel andere aanbieders heeft ook Myfinance meerdere pakketten die u af kunt nemen. Het eenvoudigste pakket start gratis en is daarna negen euro per maand. U kunt er ook voor kiezen om u te laten helpen op boekhouding gebied als u daar geen ster in bent: daarvoor betaalt u zo'n twintig euro per maand. Door de relatief lage prijzen is het bedrijf dus vooral voor de beginnende zzp'er erg aantrekkelijk.

Aanbevelingen, klachten en tips over Myfinance
Heeft u nou ook een mening en/of beoordeling over Myfinance? ReviewsBird is opgericht om over verschillende bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is daarom ook goed om uw oordeel en/of mening door middel van een review over Myfinance op ReviewsBird te delen. Ook kunt u op ReviewsBird de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Myfinance vinden en uw eigen aanbevelingen, klachten en tips achterlaten. Lees hier dan ook de ervaringen van andere mensen over Myfinance of laat uw eigen ervaring door middel van een review over Myfinance nu achter.