Myfinance

Bezorging 6

8

Myfinance

Investeer in je financiële succes met Myfinance

Over Myfinance

Myfinance is een online boekhoudprogramma speciaal ontwikkeld voor ZZP'ers. Het is een gebruiksvriendelijk en efficiënt platform waarmee je eenvoudig en foutloos je boekhouding kunt doen. Of je nu net begint als ZZP'er of al jarenlang ervaring hebt, Myfinance biedt de juiste tools en functionaliteiten om jouw financiële zaken in goede banen te leiden.

Realtime inzicht

Een van de belangrijkste voordelen van Myfinance is het realtime inzicht dat het biedt in je financiële situatie. Je hebt direct toegang tot informatie over je omzet, kosten en winst gedurende het hele jaar. Dit stelt je in staat om beter geïnformeerde beslissingen te nemen en je bedrijfsprestaties te optimaliseren. Kortom, met Myfinance heb je altijd een vinger aan de pols van je financiën.

Factureren & versturen

Myfinance maakt factureren en versturen eenvoudig en efficiënt. Het programma zorgt ervoor dat alle verplichte gegevens op je factuur staan en berekent automatisch de benodigde bedragen. Bovendien kun je de lay-out van je factuur aanpassen en je eigen huisstijl doorvoeren. Met Myfinance maak je stijlvolle offertes en zet je deze moeiteloos om naar facturen. Dit bespaart je tijd en moeite.

Btw-aangifte

Veel ZZP'ers worstelen met de btw-aangifte en zijn onzeker of ze het wel goed doen. Myfinance neemt deze zorgen weg. Aan het einde van elk kwartaal staat je btw-aangifte automatisch voor je klaar, volledig in dezelfde lay-out als het formulier van de Belastingdienst. Met Myfinance boekhoud je altijd zoals het hoort en heb je geen twijfels meer. Dat is een geruststellend gevoel.

Mobiele app

Met de gratis mobiele app van Myfinance heb je overal en altijd toegang tot je online boekhouding. Je kunt eenvoudig inloggen met een code, vingerafdruk of gezichtsscan. Naast je omzet, kosten en resultaat zie je ook welke facturen er nog openstaan. Bovendien kun je via de app ritten bijhouden en urenregistratie bijwerken. Zo bespaar je nog meer tijd en kun je je boekhouding efficiënter afhandelen.

"A penny saved is a penny earned." - Benjamin Franklin

Ervaringen van gebruikers

Myfinance heeft al vele tevreden gebruikers. Jelte, oprichter van UTM star, geeft aan dat het online boekhoudprogramma van Myfinance hem helpt bij het goed en foutloos boekhouden. Hij waardeert ook de extra mogelijkheden, zoals het gebruik van de mobiele app, die het allemaal nog makkelijker maken. Vincent van LVW Administraties, een professioneel boekhouder, prijst de goede administratiesoftware van Myfinance die hem en zijn klanten helpt om efficiënter met de administratie om te gaan.

Myfinance is een uitstekend online boekhoudprogramma voor ZZP'ers. Het biedt talrijke functies en mogelijkheden om je financiële zaken gemakkelijk en foutloos te beheren. Met realtime inzicht, eenvoudig factureren en versturen, automatische btw-aangifte en een handige mobiele app, is Myfinance de ideale partner voor ZZP'ers die hun financiële succes serieus nemen.

Heb jij ervaring met Myfinance? Laat dan een review achter op ReviewsBird. Jouw feedback helpt anderen om de juiste keuze te maken voor hun financiële software. Samen kunnen we de financiële wereld van ZZP'ers verbeteren!

E
Elisa 10 maanden geleden
8
Ik heb onlangs Myfinance gebruikt voor mijn online boekhouding en ben zeer tevreden over de service. Het was gemakkelijk om te beginnen, omdat het registratieproces snel en eenvoudig was. Ik...

Review van 'Myfinance' - Eenvoudige & Betrouwbare Boekhoudsoftware Voor ZZP’ers Met Attent Personeel

Ik heb onlangs Myfinance gebruikt voor mijn online boekhouding en ben zeer tevreden over de service. Het was gemakkelijk om te beginnen, omdat het registratieproces snel en eenvoudig was. Ik waardeer ook dat het programma alles-in-één is, met de mogelijkheid om meer taken toe te voegen als dit nodig is. Een ander pluspunt van de software is het gebruiksgemak. De interface is overzichtelijk en begrijpelijk, zelfs voor iemand die niet erg deskundig in boekhouden is zoals ikzelf. Er zijn ook veel handige functies beschikbaar waarmee je bijvoorbeeld bonnen kunt scannen of facturen kan koppelen aan betalingen. Wat ik echt geweldig vond aan Myfinance waren hun klantenservice medewerkers. Ze reageerden snel op al mijn vragen toen ik hulp nodig had bij een probleem dat zich voordeed tijdens de set-up fase van mijn account. Dit heeft mij enorm geholpen. De prijzen zijn redelijk, zeker gezien alle toeters en bellen die hierbij komen kijken.Voor slechts tien euro per maand krijg je een volledige online boekhoudservice zonder extra verborgen kosten achteraf.Toch zou ik willen zien dat er meer training aanwezig is om elke nieuwe gebruiker wat wegwijs te maken binnen de software. Al met al zou ik deze dienst sterk aanbevelen als u zoekt naar een gemakkelijke manier om uw financiën online te beheren!

E
Elisa 10 maanden geleden
6