e-Boekhouden

Bezorging 6

7

e-Boekhouden

Een uitgebreide review van e-Boekhouden

e-Boekhouden is een online boekhoudprogramma dat speciaal is ontworpen om het boekhouden en factureren zo eenvoudig mogelijk te maken voor ondernemers. Met ruim 500.000 gebruikers is het een populair programma dat wordt geprezen om zijn gebruiksvriendelijkheid, veelzijdige functionaliteiten en uitstekende klantenservice. Of je nu een ervaren boekhouder bent of nog nooit eerder met boekhouden hebt gewerkt, e-Boekhouden is geschikt voor iedereen.

"De beste manier om meer te weten te komen over jezelf, is door te zien hoe anderen je zien." - Oprah Winfrey

Eenvoudig in gebruik

Een van de grootste voordelen van e-Boekhouden is het feit dat het programma zeer eenvoudig in gebruik is. Zelfs als je totaal geen ervaring hebt met boekhouden, kun je binnen no time aan de slag met het programma. Dit is mede te danken aan de heldere instructievideo's die stap voor stap laten zien hoe je bepaalde taken moet uitvoeren. Daarnaast staat de klantenservice altijd paraat om je te helpen via telefoon, chat of e-mail. Je zult nooit lang hoeven te zoeken naar antwoorden op je vragen.

Efficiënt en tijdbesparend

Met e-Boekhouden kun je jouw bank, webshop of kassasysteem eenvoudig koppelen, waardoor je altijd direct inzicht hebt in hoe je bedrijf er financieel voor staat. Het programma koppelt betalingen automatisch aan openstaande facturen, waardoor je tijd en moeite bespaart en fouten voorkomt. Daarnaast zet de boekhoudsoftware jouw btw-aangifte automatisch voor je klaar en kun je het met één druk op de knop versturen naar de Belastingdienst. Dit voorkomt boetes en gedoe.

Samenwerking met boekhouder of accountant

Als je behoefte hebt aan extra controle over bijvoorbeeld je btw-aangifte, kun je eenvoudig en efficiënt samenwerken met een administratiekantoor of boekhouder. e-Boekhouden biedt een lijst met kantoren bij jou in de buurt waarmee je gratis je administratie kunt koppelen. Op deze manier heb je altijd een extra paar ogen die over je administratie meekijkt en kun je optimaal profiteren van de expertise van een professional.

Altijd en overal toegang tot je boekhouding

Met de handige mobiele app van e-Boekhouden heb je altijd en overal toegang tot je financiële administratie. Zo kun je ook onderweg bonnen en facturen scannen dankzij de slimme Scan & Herken functie. Dit bespaart een hoop handmatig werk en zorgt ervoor dat je altijd up-to-date bent met je administratie. Of je nu thuis, op kantoor of onderweg bent, met e-Boekhouden heb je je boekhouding altijd bij de hand.

e-Boekhouden is een fantastisch boekhoudprogramma dat het leven van ondernemers een stuk makkelijker maakt. Met zijn gebruiksvriendelijkheid, efficiëntie en uitstekende klantenservice is het een programma dat echt doet wat het belooft. Of je nu een beginner bent of een doorgewinterde boekhouder, e-Boekhouden heeft alles in huis om jouw boekhouding een fluitje van een cent te maken. Probeer het zelf en ervaar het gemak!

Heeft u ervaring met e-Boekhouden? Laat uw review achter op ReviewsBird en help anderen de juiste keuze te maken!

S
Stijn van Bernicia 1 jaar geleden
7
E-Boekhouden heeft mij echt geholpen bij het administreren van mijn bedrijf! Het is erg gebruiksvriendelijk en ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Er zijn veel handige functies, zoals...

Educatieve review: Eenvoudig online boekhouden-en-factureren

E-Boekhouden heeft mij echt geholpen bij het administreren van mijn bedrijf! Het is erg gebruiksvriendelijk en ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Er zijn veel handige functies, zoals automatische bankkoppelingen. Het facturatieprogramma werkt heel goed en ik krijg ook meldingen als er een factuur betaald moet worden. Ik vond de gratis proefperiode erg fijn, hierdoor kon ik eerst kijken of E-Boekhouden iets voor mij was voordat ik het daadwerkelijke abonnement nam. Wat me vooral aanspreekt aan E-Boekhouden is dat het programmma compleet in het Nederlands beschikbaar is. Ook wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice als je ergens vragen over hebt. Al met al ben ik zeer tevreden over E-Boekhouden en kan ik dit programma zeker aanraden voor anderen die opzoek zijn naar gebruikersvriendelijke manieren om hun administratie op orde te houden!

S
Stijn van Bernicia 1 jaar geleden
6