BookSpot reviews en ervaringen

8.5

BookSpot

Ben jij ook fan van boeken lezen? Het is een feit dat boeken lezen de geest scherper maakt, je humeur verbetert en je een meer compleet persoon maakt. En eens je door de leesmicrobe bent gebeten, ben je verslaafd voor de rest van je leven! Bij BookSpot begrijpen ze dit, en je kunt hier terecht voor een assortiment aan Nederlandstalige en Engelstalige boeken, net als andere multimedia. Je kunt deze zaken aanschaffen via een online webstore. Als je wil weten wat klanten van dit bedrijf te zeggen hebben, kun je best eens alle reviews over hun ervaringen met BookSpot lezen, hier op ReviewsBird.

Over BookSpot

BookSpot is een Nederlands boeken- en multimediabedrijf dat gevestigd is in Amsterdam. Er is geen fysieke winkel, alleen een webshop. Je kunt BookSpot bereiken via hun online chat op de website (tijdens de openingsuren), via WhatsApp, per telefoon (op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur), via een contactformulier, of via sociale media zoals Facebook, Instagram en Twitter. BookSpot is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Het bedrijf levert alleen in Nederland.

Producten en diensten van BookSpot

Bij BookSpot heb je via hun webshop keuze uit een assortiment aan literatuur en ander vermaak. Denk dan vooral aan Boeken (romans, thrillers, kinderboeken, kookboeken, hobbyboeken, Gerda van Wageningen, enzovoort), Engelse boeken en eBooks. Deze laatste kunnen na aankoop worden gedownload, het is dus nodig om lid te worden van BookSpot hiervoor. Ook voor Muziek kun je hier terecht, vooral Cd’s en Lp’s. Wil je liever wat Films & Series? Geen probleem, BookSpot heeft allerlei Blu-rays voor een heleboel genres. Videogames voor consoles zoals Playstation 4 en 5, Xbox One en series X en Nintendo Switch, Wii, 3DS en WiiU zijn ook beschikbaar. Tot slot is er nog een aanbod voor Spel & Speelgoed.

Heb je een boek, film of game gezien dat je bevalt? Je kunt er dan voor betalen met iDeal, creditcards zoals MasterCard en Visa, PayPal. Achteraf betalen via AfterPay is ook een optie, net als een BoekCadeau, een Boekenbon of een cadeaukaart. In de meeste gevallen krijg je je pakketje de volgende dag reeds in huis, mits je het vóór 23.00 uur de vorige dag hebt besteld. Je kunt je inschrijven voor BookSpot Premium, waarmee je bestelling altijd gratis wordt bezorgd, je 10% korting krijgt op alle Engelstalige boeken, eBooks, films en series. Hiernaast is er ook nog BookSpot VIP, wat alle voordelen van Premium inhoudt, plus nog voorrang bij boekenevents en 20% korting op het VIP-assortiment: recente Nederlandstalige boeken.

Klachten, complimenten en tips voor BookSpot

Ben je niet tevreden over je aankoop bij BookSpot? Dan kun je dat gewoon terugsturen, want retourneren is gratis als je gebruikmaakt van hun Antwoordnummer. Hiervoor heb je 30 dagen, 99 dagen als je Premium of VIP-lid bent. eBooks en andere digitale producten zijn hiervan uitgesloten, net als verzegelde apparatuur. Wil je jouw mening over BookSpot laten weten aan de wereld? Stel dan zeker een beoordeling op, en informeer andere mensen over wat jij denkt van dit bedrijf. Of je nu een klacht hebt of een complimentje wil nalaten, jouw mening heeft waarde.

Ben jij een echte muziekliefhebber en wil je graag meer muziekspullen kopen? Lees de reviews over Music Shop Europe om erachter te komen wat andere kopers van hun producten en service vinden. Je wilt natuurlijk dat de producten die je koopt van een hoge kwaliteit zijn. Door meningen, beoordelingen en klachten over meerdere winkels te lezen krijg je een goed beeld van de winkels die je moet vermijden en van welke winkels geschikt zijn om jouw muziekspullen bij te kopen.

R
Ramlal 1 jaar geleden
8.5
Ik heb onlangs BookSpot ontdekt en ik ben dolenthousiast over deze online boekenwinkel! Bij BookSpot bouwen ze samen aan hun ideale online boekenwinkel waar je je als boekenliefhebber thuis...

Boekverslinders als 'thuisbasis'

Ik heb onlangs BookSpot ontdekt en ik ben dolenthousiast over deze online boekenwinkel! Bij BookSpot bouwen ze samen aan hun ideale online boekenwinkel waar je je als boekenliefhebber thuis voelt. En dat merk je direct wanneer je de site bezoekt. De website is mooi vormgegeven en heel gebruiksvriendelijk. Het assortiment is enorm: van bestsellers tot literatuur, van kinderboeken tot thrillers en nog veel meer. Ook kun je bij BookSpot terecht voor eBooks, cd's, dvd's en games. Wat ik ook erg fijn vind, is dat er regelmatig leuke aanbiedingen zijn waardoor het shoppen nóg leuker wordt. Daarnaast heeft Bookspot een loyaliteitsprogramma, genaamd ‘de Leesclub’. Hierbij spaar je punten voor extra korting op jouw volgende aankoop. Mijn bestelling werd snel geleverd en keurig verpakt zonder beschadiging van mijn producten. De klantenservice reageerde professioneel toen ik met hen contact heb moeten opnemen met betrekking tot een vraag over mijn bestelling. Kortom: Ik ben helemaal tevreden over mijn ervaring bij BookSpot.nl Het was zeker tijd voor mezelf om weer wat nieuwe materialen in huis te hebben ;)

R
Ramlal 1 jaar geleden
6