Boeketcadeau

Bezorging 8

8

Boeketcadeau

Heb je een goede reden om die speciale persoon te willen bedanken? Dan kan je dat natuurlijk goed doen door middel van een leuk bloemen boeket samen te stellen. Als je hier wel eens naar gezocht hebt, ben je misschien al eens eerder bij Boeketcadeau terecht gekomen.

Voordat je een boeket bij Boeketcadeau gaat bestellen wil je echter wel een aantal dingen over het bedrijf weten. Daarbij kan je bijvoorbeeld denken aan: uit wat voor soort bloemen kan ik allemaal kiezen? Wat voor mogelijkheden heb ik om mijn cadeau zo gepersonaliseerd mogelijk te maken? Hoe eenvoudig is het om producten bij Boeketcadeau te bestellen? Hoe zit het eigenlijk met bezorgtijden en verzendkosten? Waar kan ik inspiratie opdoen? Wat voor mogelijkheden heb ik indien ik ontevreden zou zijn met mijn aankoop? Om een antwoord op dit soort vragen te krijgen kan je op onze review site, reviews en beoordelingen over Boeketcadeau en vergelijkbare bedrijven lezen.

Wat is Boeketcadeau

Boeketcadeau is een online webshop waar je een divers assortiment aan allerlei bloemen kunt vinden. Daarnaast levert het bedrijf ook andere cadeau’s, zoals bijvoorbeeld: champagne, fruitmanden, heliumballonnen en meer. Naast het verkopen van bloemen is de specialist er ook op gericht het laatste nieuws en tips over bloemen met hun klanten te delen, om iedereen op de hoogte te houden van wat de bloemenwereld allemaal te bieden heeft. De website stond in 2015 in de beste 100 sites van Nederland.

Producten en diensten Boeketcadeau

Als je de website van Boeketcadeau zou bezoeken staan er gelijk een aantal bloemen voor je gereed. Zo kan je op de homepagina kiezen uit verschillende boeketten op basis van kleur. Verder kan je boeketten bekijken inclusief glazen melkbus. Daarnaast is het ook mogelijk om bloemen te kiezen die als cadeau bezorgd zullen worden. Op de website kan je nog meer actuele informatie over bloemen vinden, zoals: verzorgtips, de leukste vaas ideeën en meer. Als je liever doelgerichter zoekt kan dat bovenaan. Daar kan je sorteren op basis van een aantal categorieën, waaronder: Bloemen, Bloemen + Cadeau, Romantisch, Rouwbloemen, Geboorte, Kunstbloemen en Meer Cadeau’s. Als je eenmaal een product hebt gevonden kan je daarover meer informatie vinden, zoals een 360° video en omschrijving.

Ben je klaar om te bestellen? Dan heb je daarvoor een aantal mogelijkheden, zo kan je betalen met: iDeal, Mastercard, Visa, Afterpay, American Express, Bancontact, PayPal, Apple Pay of via een factuur voor bedrijven. Op alle bloemen zit een versgarantie van 7 dagen, bezorging in Nederland is slechts v.a. € 7,95.

Contact

Wil je een cadeau bij Boeketcadeau bestellen, maar heb je een vraag die je eerst graag beantwoord ziet worden? Dan kan je contact opnemen op een aantal manieren, zo kan je via de site een bericht sturen. Neem je liever telefonisch contact op? Bel dan naar het nummer: (0031) 023-5.26.59.09. Stuur je liever een mailtje? Gebruik dan het adres: info@boeketcadeau.nl. Zelf het bedrijf bezoeken gaat ook, daarvoor moet je aan de Bloemendaalseweg 232, 2051 GM, Overveen, zijn. Doe je graag meer onderzoek naar Boeketcadeau? Dan kan je daarvoor KvK te Amsterdam: 80751830 BTW nummer: NL8617.86.701.B01 gebruiken.

Reviews en beoordelingen Boeketcadeau

Heb je al eens eerder een boeket of ander cadeau bij Boeketcadeau gekocht? Dan willen wij graag weten hoe dat bevallen is! Deel je ervaring met ons in de vorm van een review en beoordeling. Op die manier maak je het makkelijker voor andere potentiële klanten van Boeketcadeau om te bepalen of zij de bloemenspecialist zijn waarna ze verlangen. Lees je graag zelf meer ervaringen over vergelijkbare ondernemingen? Bezoek dan onze website.

S
Sten van de Ven 1 jaar geleden
8
Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij BoeketCadeau.nl en ik ben zeer tevreden over de service die ik kreeg. Het bestellen van bloemen was heel gemakkelijk en de prijzen waren ook erg rede...

Fantastische Service door BoeketCadeau.nl

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij BoeketCadeau.nl en ik ben zeer tevreden over de service die ik kreeg. Het bestellen van bloemen was heel gemakkelijk en de prijzen waren ook erg redelijk, begonnen vanaf €17,95. De levering was op tijd en er zat zelfs een e-mailbevestiging bij met alle leveringsinformatie die ik nodig had. De bloemen waren prachtig vers en het cadeautje dat ik eraan had toegevoegd werd mooi verpakt geleverd. Het beste aan deze ervaring vond ik wel dat BoeketCadeau.nl echt om hun klanten geeft. Gezien mijn drukke schema kon ik geen specifieke bezorgdatum aangeven, maar na contact met de klantenservice hebben ze mij toch kunnen helpen om ervoor te zorgen dat mijn bestelling op tijd werd geleverd. Alles bij elkaar genomen denk ik dat dit een fantastisch bedrijf is voor iedereen die mooie verse bloemen wil laten bezorgen door heel Nederland.

S
Sten van de Ven 1 jaar geleden
6