Ficsus

Bezorging 8

8.5

Ficsus

Boekhouden

is voor veel zzp'ers en ondernemers een lastige taak omdat het de aandacht van hun dagelijkse werkzaamheden haalt. Daarom is het verstandig om voor het juiste online boekhoudprogramma te kiezen. Maar welke eisen stel je aan zo'n programma? Welke ervaringen hebben andere gebruikers? De beste keuze maken voor jou en je bedrijf is nog niet zo eenvoudig en je kunt daar dus wel wat hulp bij gebruiken. Om te beginnen kun je reviews op onze website lezen. Op die manier kom je erachter welke commentaren en klachten andere klanten hebben over boekhoudprogramma's zoals die van Ficsus.

Over Ficsus

Ficsus.nl BV

is gevestigd in Aarle-Rixtel en biedt online boekhoudprogramma's voor bedrijven in diverse branches, meer daarover in het volgende hoofdstuk. Daar is het bedrijf al in 2009 mee begonnen en sinds 2019 maakt Ficsus onderdeel uit van het boekhoudpakket e-boekhouden.nl. Om gebruik te kunnen maken van dit boekhoudprogramma en alle meegeleverde functies heb je een account nodig, pas daarna kun je bij Ficsus inloggen waar en wanneer jij wilt. Je betaalt na een proefperiode van enkele weken een vast bedrag per maand voor het gebruik van deze boekhoudsoftware. Volgens de site is jouw abonnement bij Fiscus maandelijks opzegbaar. Of er veel klachten en commentaren over het opzeggen zijn lees je in de FicsUS-Reviews van klanten op onze website.

Voor welke bedrijven en zzp'ers is Ficsus geschikt?

Het Ficsus boekhoudprogramma is zowel online als via de eigen app van het bedrijf te gebruiken. Ondernemers en zzp'ers in branches zoals de bouw, de gezondheidszorg, ICT en media en de persoonlijke dienstverlening maken gebruik van Ficsus om hun boekhouding in orde te brengen. Ficsus heeft een koppeling met de belastingdienst en de klantenservice is dagelijks tussen 07.00 en 23.00 uur bereikbaar voor vragen over het aangeboden boekhoudprogramma. Daarnaast is er op de site van Ficsus een ruim opgezette kennisbank met informatie over BTW, belastingen en andere belangrijke zaken te vinden. Op die manier kom je alles te weten over definities, over bijvoorbeeld belastingtarieven, soorten BTW en jaaraangifte. De kosten die je maandelijks voor deze boekhoudsoftware moet betalen kun je overigens eenvoudig en veilig via iDEAL of automatische incasso afrekenen.

Reviews en klachten over Ficsus

Heb jij als zzp'er of ondernemer onlangs gekozen voor het boekhoudprogramma van Ficsus? Dan ben jij de aangewezen persoon om uit te leggen waarom je die keuze hebt gemaakt en of Ficsus aan je verwachtingen heeft voldaan. Door een FicsUS-Reviews op onze website te publiceren kun je ons helpen om zoveel mogelijk andere gebruikers te informeren over de kwaliteit en betrouwbaarheid van deze aanbieder. Wat zijn de voordelen van Ficsus ten opzichte van andere aanbieders? Komen de maandelijkse kosten overeen met wat je er voor krijgt? Hoe ondersteunt Ficsus klanten zoals jij als je vragen of klachten hebt? Dit alles en meer kun je in je beoordeling aan de kaak stellen. Hoe meer FicsUS-Reviews wij kunnen laten zien, hoe makkelijker het voor nieuwe klanten wordt om te bepalen of Ficsus betrouwbaar is.

v
van den Bosch 1 jaar geleden
8.5
Ficsus heeft mijn boekhouding drastisch vereenvoudigd! De online interface is erg gebruiksvriendelijk en het duurt niet lang om alle functies te doorgronden. Het invoeren van facturen gaat s...

Eenvoudig maar effectief: Mijn ervaring met Fiscus.nl

Ficsus heeft mijn boekhouding drastisch vereenvoudigd! De online interface is erg gebruiksvriendelijk en het duurt niet lang om alle functies te doorgronden. Het invoeren van facturen gaat snel dankzij de integratie met mijn bankrekening en ik kan op elk moment zien hoeveel inkomstenbelasting ik verschuldigd ben. Daarnaast waren de prijzen zeker aantrekkelijk, vooral vergeleken met andere aanbieders van vergelijkbare services. Bovendien was de klantenservice geweldig toen ik een technisch probleem ondervond bij het aanmelden. Ik kreeg snel antwoord via e-mail waardoor het probleem al binnen 10 minuten was verholpen. Kortom, als zzp'er die nog nooit eerder online boekhouden had gedaan, kan ik Ficsus ten zeerste aanbevelen.

v
van den Bosch 1 jaar geleden
6