E-Boekhouden

Bezorging 6

7

E-Boekhouden

Boekhouden is een vak apart. Voor iedereen met een eigen zaak - maar ook voor particulieren!- is het belangrijk om de boekhouding perfect op orde te hebben. Maar niet iedere ondernemer is daar even goed in of is financieel in staat een professionele accountant aan te nemen. Een apart onderdeel van de webshops en webwinkels op het internet wordt ingenomen door aanbieders van zogenaamde software pakketten, waarbij bijvoorbeeld de administratie van een bedrijf online kan worden vastgelegd en georganiseerd in een ingehuurde database. E-boekhouden.nl is zo een bedrijf. Heeft u ervaring met e-boekhouden.nl? Wat vindt u van de geleverde programma’s, de online-hulp, en de prijs? Wij horen graag uw eerlijke mening! Laat ook uw review hier achter zodat andere ondernemers kunnen profiteren van uw persoonlijke ervaringen. Meer weten over e-boekhouden.nl? Lees hier de beoordelingen van andere klanten.

Over e-boekhouden.nl
Over het ontstaan van het internetbedrijf met de naam e-boekhouden.nl niet veel bekend. De boekhoudsoftware is gemaakt vanuit de visie van de ondernemer. De menuopties en invoerschermen zijn zeer gemakkelijk te navigeren en kunnen naar de behoefte van de ondernemer in- en uitgeschakeld worden. Er is nagenoeg geen informatie beschikbaar over de oprichting, de ontwikkeling van de software of de medewerkers op hun site te vinden. Het enige wat we weten is dat deze site een online boekhoudprogramma beloofd voor iedereen die dat nodig heeft. Behalve het online boekhoudprogramma bedoeld voor zelfstandig ondernemers en het MKB.

Producten en diensten van e-boekhouden.nl
Op de site van e-boekhouden.nl worden 3 verschillende online boekhoudprogramma’s aangeboden; Het starterspakket, het pakket speciaal voor zzp-ers en het standaardpakket. De klant kan zelf aangeven van welke verschillende modules hij of zij gebruik wil maken. Het programma kan gebruikt worden voor het factureren, boekhouden, offertes, ledenadministratie, urenregistratie, relatiebeheer, koppelingen en scan & herken, alles wat je als bedrijf en voor de belastingdienst nodig hebt. Natuurlijk geeft het programma ook een digitaal archief en is er een mobiele app waardoor het makkelijk wordt om de administratie op ieder gewenst moment aan te passen. Daarnaast kan dit boekhoudkundige programma ook direct gekoppeld worden aan webshops en widgets van de Nederlandse Banken. Voor ondernemers met vragen is er een chat optie, een e-mailadres en een telefoonnummer. Er is ook een supportomgeving waar handleidingen te vinden zijn, videotrainingen, vraag & antwoord sectie voor de meest voorkomende vragen, én er is een mogelijkheid om klassikale online trainingen te volgen. Voor meer belastingtechnische vragen is een lijst met aangesloten accountants opgenomen die geraadpleegd kunnen worden.

Het programma wordt ook aangeboden voor professionele accountants en lijkt alles te bieden wat u nodig heeft om uw administratie op een gemakkelijke manier bij te houden en overzichtelijk te maken.

Complimenten, Klachten en Tips voor e-boekhouden.nl

Gebruikt u e-boekhouden.nl voor uw administratie? Welk pakket heeft u gekozen of maakt u gebruik van de aanbieding voor nieuwe ondernemers om 15 maanden gratis gebruik te maken van het standaardpakket? laat ons weten wat uw bevindingen zijn. Zou u dit bedrijf aanraden of juist niet? Of misschien heeft u ervaring met andere bedrijven in dezelfde sector en een goed advies voor mensen die er ook over denken om hun administratie via een ander bedrijf te laten lopen.Laat hier uw review achter zodat andere ondernemers kunnen leren van uw ervaringen.

S
Stijn van Bernicia 1 jaar geleden
7
E-Boekhouden heeft mij echt geholpen bij het administreren van mijn bedrijf! Het is erg gebruiksvriendelijk en ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Er zijn veel handige functies, zoals...

Educatieve review: Eenvoudig online boekhouden-en-factureren

E-Boekhouden heeft mij echt geholpen bij het administreren van mijn bedrijf! Het is erg gebruiksvriendelijk en ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Er zijn veel handige functies, zoals automatische bankkoppelingen. Het facturatieprogramma werkt heel goed en ik krijg ook meldingen als er een factuur betaald moet worden. Ik vond de gratis proefperiode erg fijn, hierdoor kon ik eerst kijken of E-Boekhouden iets voor mij was voordat ik het daadwerkelijke abonnement nam. Wat me vooral aanspreekt aan E-Boekhouden is dat het programmma compleet in het Nederlands beschikbaar is. Ook wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice als je ergens vragen over hebt. Al met al ben ik zeer tevreden over E-Boekhouden en kan ik dit programma zeker aanraden voor anderen die opzoek zijn naar gebruikersvriendelijke manieren om hun administratie op orde te houden!

S
Stijn van Bernicia 1 jaar geleden
6