De Telegraaf

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Bestellen 10
Service 10
Prijs 10
Bezorging 10

Totaal

10
100% zou hier weer kopen

De Telegraaf

Een dagelijkse krant is een krachtig communicatiemiddel om nationale en internationale informatie te verspreiden. De moderne wereld van vandaag is niet compleet zonder kranten (gedrukt of digitaal). Een krant bevat artikelen over nieuws, functies, recensies en advertenties. Kranten zijn als het ware de ogen en oren van de wereld. Een goede krant schrijft betrouwbare artikels - na eerst het onderwerp grondig te hebben geresearcht - maar leidt en vormt ook de publieke opinie. Een krant heeft een positieve impact op de samenleving, ze leert ons over goed burgerschap en biedt ook ruimte voor publieke grieven. We worden ons steeds bewuster van de actualiteit en onze nieuwsgierigheid blijft d.m.v. betrouwbare en zorgvuldig uitgewerkte artikels aangewakkerd. Een krant is ook een belangrijk medium voor de politiek en helpt ons geïnformeerde burgers te zijn. Wanneer er in een land wijzigingen van wetten en voorschriften worden doorgevoerd, brengen kranten de inwoners hiervan op de hoogte. Je leest er ook over sociale kwesties, cultuur, technologie en kunst.

Over De Telegraaf?

De Telegraaf maakt onderdeel uit van het Mediahuis (de vroegere Telegraaf Media Groep) en is één van de oudste en grootste kranten van Nederland. Het Mediahuis legt de focus op goede, onafhankelijke journalistiek en groeide uit tot een begrip in het Nederlandse Medialandschap. De krant is gelinkt aan een online webshop waar er dagelijks producten tegen korting worden aangeboden zoals o.a. huishoudelijke producten, elektronica, leuke uitjes, mode en allerlei gadgets.

Wat zijn de diensten van De Telegraaf?

De Telegraaf brengt ons op de hoogte van nationale en internationale nieuwsfeiten via een on-line platform en/of in gedrukt exemplaar. De Telegraaf stelt eerst een gratis proefabonnement voor dat automatisch overgaat in een maandelijks of jaarlijks gedrukt en/of digitaal abonnement. Abonnementen kunnen worden betaald door automatische incasso en het digitale abonnement is zowel beschikbaar voor Android als Apple. Handig is dat je de levering van je papieren abonnement kan onderbreken wanneer je op vakantie gaat, zodat je een overvolle brievenbus kan vermijden. Wanneer je een klacht hebt over niet-bezorging of het te laat bezorgen van de krant kan je van maandag tot en met zaterdag terecht bij de klachtendienst. De consumentendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag via telefoon, WhatsApp of d.m.v. het on-line contactformulier. Via De Telegraaf App heb je altijd en overal toegang tot de krant en kan je ook reageren op artikelen via Facebook, twitter, WhatsApp en mail.

Complimenten, klachten en tips voor De Telegraaf

Was jij al geabonneerd op De Telegraaf en wil je je ervaring delen? Is hun klantenservice goed bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk? Werd je krant altijd tijdig geleverd? Hoe werkt De Telegraaf App en is deze gebruiksvriendelijk? Zijn de digitale artikels overzichtelijk, goed leesbaar en wordt er niet teveel gebruikgemaakt van pop-up vensters en/of storende advertenties? Zijn de artikels goed geschreven, neutraal en voldoende geresearcht? Werden er problemen gemaakt bij het annuleren binnen de 14 dagen bedenktijd of verliep alles vlotjes? Moest jij van adres veranderen en werd dit netjes, snel en zonder problemen opgevolgd? Laat het ons weten door een beoordeling achter te laten.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews ( 0 )

Nog geen reviews.

Schrijf zelf een review

We gebruiken affiliate links. Als je klikt en iets koopt, kunnen we een commissie krijgen zonder extra kosten voor jou. Bedankt voor je steun!